تمدید حکم رئیس دانشکده کشاورزی، انتصاب سرپرست مرکز رشد و کارآفرینی و انتصاب سرپرست گروه آموزشی مهندسی آب و خاک

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، طي احکامي جداگانه از سوي دکتر علي اکبري رييس محترم دانشگاه، حکم دکتر مسعود بازگير عضو هيأت علمي دانشکده کشاورزي به عنوان رئيس دانشکده کشاورزي تمديد، دکتر رضا يگانه عضو هيأت علمي دانشکده کشاورزي  به عنوان سرپرست مرکز رشد و کارآفريني و دکتر اقبال احسان زاده به عنوان سرپرست گروه آموزشي مهندسي آب و خاک  منصوب گرديدند .

در حکم دکتر علي اکبري خطاب به دکتر يگانه آمده است.

برادر گرامي جناب آقاي دکتر رضا يگانه

عضو محترم هيأت علمي دانشکده کشاورزي

 با احترام، نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حکم با حفظ مسئوليت­‌هاي آموزشي و پژوهشي به عنوان «سرپرست مرکز رشد و کارآفريني» دانشگاه منصوب مي­‌شويداميد است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مديريت علمي و اخلاق حرفه‌اي و همفکري با همکاران محترم در ارتقاء جايگاه و سطح خدمات اين مرکز کامياب باشيد و با توجه به «جهت‌گيري‌ها و اهداف کلّيِِ» ابلاغي و اهميت و نقش مؤثر اين مرکز، همّت خويش را در تحقق رسالت دانشگاه در پيشتازي، قانون‌مداري، پاسخگويي، مأموريت‌گرايي، اخلاق‌گرايي، خلاقيت و کارآفريني بکار گيريد. از درگاه ايزد منّان توفيق روزافزونتان را در انجام وظايف محوله خواستارم.

متن حکم رييس دانشگاه به دکتر احسان زاده به اين شرح است.

برادر گرامي جناب آقاي دکتر اقبال احسان زاده

عضو محترم هيأت علمي دانشکده کشاورزي
  با احترام، نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حکم با حفظ مسئوليت­‌هاي آموزشي و پژوهشي به عنوان «سرپرست گروه آموزشي مهندسي آب و خاک » منصوب مي­‌شويداميد است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مديريت علمي و اخلاق حرفه‌اي و همفکري با همکاران محترم در ارتقاء سطح کيفي خدمات گروه کامياب باشيد و  با توجه به «جهت‌گيري‌ها و اهداف کلّيِِ» ابلاغي و اهميت و نقش مؤثر اين گروه آموزشي، همّت خويش را در تحقق رسالت دانشگاه در پيشتازي، قانون‌مداري، پاسخگويي، مأموريت‌گرايي، اخلاق‌گرايي، خلاقيت و کارآفريني بکار گيريد. از درگاه ايزد منّان توفيق روزافزونتان را در انجام وظايف محوله خواستارم.

روابط عمومي دانشگاه براي اين عزيزان آرزوي موفقيت مي نمايد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها