تقدیر رئیس محترم دانشگاه از همدلی دانشجویان و همکاری مسئولانه عوامل اجرایی در جریان سیل اخیر

خانه خبرها
تقدير رئيس محترم دانشگاه از همدلي دانشجويان و همکاري مسئولانه عوامل اجرايي در جريان سيل اخير

به گزارش روابط عمومي، دکتر محمد علي اکبري رييس محترم دانشگاه در پيامي ضمن تقدير از اعضاي محترم هيأت علمي، کارکنان و دانشجويان گرامي دانشگاه ايلام از همدلي دانشجويان و همکاري مسئولانه عوامل اجرايي در جريان  سيل اخير قدر داني نمود.

در اين پيام آمده است.

بنام خداوند جان و خرد

 

اعضاي محترم هيأت علمي، کارکنان و دانشجويان گرامي دانشگاه ايلام:

ماجراي باران شديد وجاري شدن سيلاب، هرچند که به طور ناخواسته و غير منتظره دانشگاه را با بحراني جدي و خساراتي وسيع مواجه ساخت، اما سبب شد تا عهد و پيوند ما با شما عزيزان مستحکم تر شود. استحضار داريد که طي چند روز اخير، مجموعه خادمان دانشگاه با عنايت حق و عزم و همت شبانه روزي تلاش نمودند تا وضعيت خدماتي و رفاهي دانشجويان در خوابگاه‌ها، سلف سريس و حمل و نقل  حتي در ايام تعطيل سامان خوبي داشته باشد، تا حدي که به تدبير مديريت عالي استان، جلسه ستاد بحران استان براي بررسي مشکل سيلاب با حضور دستيار ويژه و معاون محترم رييس جمهور در دانشگاه ايلام برگزار گرديد که اين موجب سربلندي است.

با اين حال، بايد صادقانه اذعان نمايم که علي رغم همه پيگيري‌هاي صورت گرفته و زحمات کشيده شده، اگر صبر و شکيبايي دانشجويان عزيز، به ويژه خواهران ساکن در خوابگاه ها نبود، فرصت و فضاي آرامي که بتوان به انجام شايسته وظايف پرداخت، امکان پذير نمي‌شد. بدون ترديد اين صبر و متانت نشانگر افزايش و ماناييِ سرمايه معنوي دانشگاه است و مهر تأييدي است براعتماد دانشجويان به عزم مديريت دانشگاه در اصلاح و بهبود وضعيت جاري زندگي و تحصيلشان. همچنين، اعلام آمادگي دانشجويان و تشکل‌هاي دانشجويي براي کمک به آسيب ديدگان از سيل، شاهدي روشن و افتخار آميز شد بر ارتقاي آستانه مسئوليت پذيري دانشجويان عزيز در ساختن جامعه اي اخلاقي و اعتلاي ميهن اسلامي.

مديريت دانشگاه مراتب سپاس و امتنان خود را از همت و حضور همه دست اندکاران در اين رويداد صميمانه اعلام مي نمايد، به ويژه تقدير از وزارت محترم علوم،مشاور، معاونين و مديران ستادي وزير براي ابراز همدردي و آمادگي همکاري؛ قدرداني از استاندار محترم، معاونين ارجمند استاندار و اعضاي ستاد بحران به ويژه مديران محترم  عامل جمعيت هلال احمر و آب و فاضلاب استان به جهت کمک بي دريغ در تأمين و توزيع آب معدني و آشاميدني در خوابگاه‌ها؛ امتنان ويژه از معاونت پشتيباني ، عوامل اداري و واحد تأسيسات  دانشگاه که با جد و جهد تمام در دو نوبت به ترميم خط لوله انتقال آب دانشگاه پرداختند؛ سپاس شايسته از معاونت‌هاي محترم دانشجويي و فرهنگي که در پيگيري مشکلات دانشجويان و گشايش راه گفتگوي صميمي و صادقانه با آنان در اطلاع رساني درست و دقيق و تسريع در اقدامات بايسته پيشقدم شدند؛ تشکر از حوزه عمراني و فضاي سبز که در پاکسازي معابر دانشگاه همت کردند؛ و در نهايت، سپاس فراوان از دانشجويان ارجمندي که ما را در انجام وظيفه ياري کردند. در اين رويداد، بار ديگر همدلي و همزباني دانشجويان با مسئولين به بار نشست و ميوه شيرينِ اعتماد به «تدبير و اميد» دولتِ اعتدال را به ارمغان آورد. از خداي منّان برايتان زندگي با عزت و سعادت آرزومندم.

خدايا چنان کن سرانجام کار             تو خشنود باشي و ما رستگار

 

با احترام

دکتر محمد علي‌اکبري

رئيس دانشگاه ايلام

9 آبان 1394

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها