دکتر علی اکبری : برای خدمت به سیل زدگان آماده ایم

خانه خبرها
دکتر علي اکبري : براي خدمت به سيل زدگان آماده ايم

به گزارش روابط عمومي، بر اثر بارش شديد باران طي روزهاي گذشته در شهر ايلام ،سيلاب شديدازارتفاعات مجاور دانشگاه ايلام خساراتي به اين دانشگاه واردنمود، که مسئولين دانشگاه با تلاش وپيگيري هاي مستمردر حال  رفع اين خسارات بخصوص لوله هاي انتقال آب هستند.

دکتر علي اکبري : براي خدمت به سيل زدگان آماده ايم

دکتر محمد علي اکبري، رئيس دانشگاه ايلام در جلسه ستاد بحران و شوراي برنامه ريزي استان با اشاره به اينکه دانشگاه ايلام مانند ساير نقاط اين استان از صدمات ناشي از سيل مصون نمانده است، اظهار داشت: با توجه به مجاور بودن اين مرکز به کوهستان، سيلاب اين مناطق در دانشگاه ايلام تجمع يافت به گونه اي که در برخي نقاط حجم مواد جمع شده به يک و نيم متر مي رسد.

رئيس دانشگاه ايلام  به قطع شدن آب اين دانشگاه به دليل وجود مشکل در لوله انتقال آب اشاره کرد و افزود: تمام تلاش دانشگاه صيانت از سلامت دانشجويان و در امان نگه داشتن آن ها است، به گونه اي که همه ما علاوه بر رفع آسيب هاي ناشي از سيل به صورت شبانه روزي ،مشغول انتقال آب معدني و استقرار تانکرهاي آب سيار براي دانشجويان هستيم.

دکترعلي اکبري ضمن تقدير از همکاري دانشجويان عزيز در شرايط بحراني کنوني وتجربه مطلوب دانشجويان، اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام در رفع بحران هاي استان به ويژه مهار آتش سوزي هاي وسيع در کوه هاي ايلام اشاره کرد و گفت: در حالت آماده باش به سر مي بريم، تا اگر ستاد بحران يا هلال احمر ايلام اعلام نياز کردند در کوتاه ترين زمان ممکن به ياري مردم بشتابيم.

وي با بيان اينکه برخي از مراکز آموزش عالي در ايلام دچار آسيب ديدگي هاي کلي و جزئي شده اند، خاطر نشان کرد: گزارش خسارت هاي اين دانشگاه ها را به آقاي نوبخت اعلام کرديم، ضمن اينکه ايشان در جريان ميزان آسيب هاي احتمالي آينده قرار خواهند گرفت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها