پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی 95-94

خانه خبرها
پيام تبريک رئيس دانشگاه ايلام به مناسبت آغاز سال تحصيلي 95-94

دكتر محمد علي‌اکبري، رئيس محترم دانشگاه ايلام به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد پيام تبريكي خطاب به دانشجويان و جامعه دانشگاهي استان صادر كرد . به گزارش روابط عمومي، متن كامل اين پيام بدين شرح است :

 

به نام خداوند جان و خِرَد

خداي را شاکريم که ديگربار توفيق ورود به فصل مهرِ دانش و فرزانگي را يافتيم. تقارنِ بهار دانش و تعليم و تربيت با هفته دفاع مقدس را به فال نيک مي‌گيريم و خاطره شجاعت و فداکاريِ فرزندان غيور و عزتمند ايران زمين را پاس مي‌داريم. اينک در آستانه سومين سال فعاليت دولتِ «تدبير و اميد» که طليعه آن مزيّن به «همدلي و همزبانيِ دولت و ملت» است و برگي نو از از شادابي و شکوفاييِ دانشگاه ورق مي‌خورد، فرصت را مغتنم شمرده و حضور مجدد و مبارک يکايک دانشجويان، به ويژه دانشجويان ورودي جديد در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان ايلام را صميمانه خير مقدم و شادباش عرض مي‌نمايم.

دانشگاه ايلام به عنوان نماد آموزش عالي استان، بر نقش خطير، اساسي و ارزشمند خود در اعتلاي فضاي علمي، فرهنگي و اجتماعيِ جامعه واقف است و مصمّم است که با همّت و تلاشِ صادقانه و مسئولانه تمامي دانشجويان عزيز، اساتيد بزرگوار و کارکنان شريف به رسالت دانشگاه در عرصه پيشتازي علمي،قانونمداري، پاسخگويي، مأموريت‌گرايي، اخلاق مداري، خلّاقيت و کارآفريني جامه عمل بپوشاند. اينجانب به نوبه خويش اميدوارم در سال تحصيلي جديد، دانشجويان عزيز با تکيه بر توانمندي ها و استعدادهاي خود و با استفاده از ظرفيت هاي علمي و پژوهشي دانشگاه، همراه با اساتيد، مديران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محيطي پرنشاط به فعاليت علمي بپردازند و حضور حقيقي و تأثيرگذار خود را در عرصه‌هاي علمي و فرهنگي جامعه به اثبات برسانند. 

مديريت دانشگاه ايلام با استعانت از خداي مهربان خواهد کوشيد تا با تکيه بر ايمان و علم و با مشي اعتدال‌گرايي، چراغ اميد به زندگي، دانايي و توانايي را همچنان روشن نگه دارد و از هيچ قدمي براي خلقِ بستري مناسب در مسير شکوفايي استعدادهاي جوانان اين مرز و بومِ گهربار دريغ نورزد. و اطمينان واثق داريم که در اين وادي دشوار، نقد و نظرِ مشفقانه همه دوستداران رشد و اعتلاي ايران اسلامي راهگشا خواهد بود. بار ديگر از درگاه الهي براي تمامي دانشگاهيان و عموم فرهنگيان و فرهيختگان عزيز، موفقيت، بهروزي، نيک‌فرجامي را در سال تحصيلي جديد آرزو مي‌نمايم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها