بازدید هیأت رئیسه دانشگاه از دانشکده کشاورزی

خانه خبرها

هيئت محترم رئيسه دانشگاه در بازديدي از دانشکده کشاورزي از نزديک در جريان فعاليت هاي اين دانشکده قرار گرفت و در نشستي به بحث و تبادل نظر در خصوص فعاليت ها و راهکار هاي بکار گيري بهتر ظرفيت هاي موجود دانشکده با اعضاي محترم هيأت علمي اين دانشکده پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي،در اين بازديد که با حضور تمام اعضاي هيأت علمي دانشکده کشاورزي برگزارشد، ابتدا از باغ ها، نهالستان، ساختمان مرغداري و آزمايشگاه هاي اين دانشکده بازديد شد و  بعد از آن همکاران با حضور در سالن فرزانگان به بحث و تبادل نظر در خصوص فعاليت ها و راهکار هاي بکار گيري بهتر ظرفيت هاي دانشکده پرداخته شد.

دکتر"محمد علي اکبري" رئيس دانشگاه ايلام در ديدار با اعضاي هيئت علمي دانشکده کشاورزي با اشاره به قدمت اين دانشکده, اظهار داشت: بايد قدرشناس اساتيد با تجربه اي که در واقع يادگارهاي گرانقدر دانشگاه هستند و دانشگاه با اين عزيزان شناخته مي شود باشيم زيرا اين عزيزان، راه را براي ورود اساتيد خوش نام ديگر به اين جمع باز کردند.

 وي افزود: دانشکده ي کشاورزي ظرفيت هاي بي بديلي دارد که اگر از آنها به درستي استفاده نکنيم ممکن است به چالش هاي بزرگي تبديل شوند.

 رئيس دانشگاه ايلام، به ظرفيت هاي موجود در شهرستان مهران و بخش چوار اشاره و گفت: هنر ما اين است که چالش هاي موجود را به فرصت تبديل کنيم  و اين انتظار از دانشکده کشاورزي به دليل سابقه ي و اهداف مشخص شده آن، بيش از ساير دانشکده هاست.

 

دکتر علي اکبري به منابع محدود دانشگاه در بحث سرمايه گذاري اشاره و تصريح کرد: همواره در راستاي تبديل چالش هاي پيش روي دانشگاه به فرصت ياري گرتان خواهم بود و از شما انتظار دارم تلاش کنيد اين منابع و سرمايه هاي محدود که در اختيار دانشگاه قرار دارد به صورت بهينه و با بازدهي بالا هزينه شوند.

 وي با بيان اينکه نيروهاي کاردانشگاه ايلام 2.4 برابر شاخص تعيين شده است, اعلام کرد: با عنايت به اين موضوع فعلا جذب نيروي جديد براي دانشگاه غير ممکن است و دانشگاه بايد از نيروهاي فعلي استفاده کند.

 رئيس دانشگاه ايلام به توان بسيار بالاي نيروهاي موجود در دانشگاه در راستاي پيشبرد اهداف دانشگاه اشاره کرد و گفت: حضور دانشگاهيان در بخش هاي خصوصي و تلاش در ايجاد و تأسيس شرکت هاي خصوصي با تکيه بر دانش و تخصص؛ انتظاري است که دانشگاه ايلام از بزرگاني دارد که تجربه علمي اين کار را دارند.

 علي اکبري با بيان حمايت همه جانبه و در حد توان دانشگاه ايلام، از ايده ها و طرح هاي دانشگاهيان در بحث سرمايه گذاري و تأسيس شرکت هاي خصوصي، بيان داشت:  دانشگاهيان اين مرکز آموزش عالي با توجه به قدمت و تجربه ي بالا و توان علمي که دارا هستند بايد تا حد مشاور ارشد وزير و مديرکل ارتقاء يابند.

 وي کمک و همياري همه نيروها را در رسيدن به اهداف بلند دانشگاه ضروي خواند، و خاطرنشان کرد:  استفاده از تخصص و دانش شما در بخش مديريت و مشاوره مي تواند مسير پيشرفت دانشگاه را هموار کرده و دست يابي به اهداف تعيين شده را ميسر سازد.

 در اين نشست دکتر مسعود بازگير در سخناني ضمن تقدير از حضور هيئت رئيسه و استقبال اعضاي هيأت علمي دانشکده از اين ديدار در مورد وضعيت کلي دانشکده مطالبي را بيان نمود .

 شايان ذکر است در اين جلسه اعضاي محترم هيأت علمي دانشکده از ظرفيت ها و نيازهاي موجود دانشکده سخن گفتند.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها