پنجمین جشنواره حرکت در دانشگاه ایلام به فعالیت خود پایان داد

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، آيين اختتاميه پنجمين دوره جشنواره حرکت امروز دوشنبه در دانشگاه ايلام با حضور مهندس کلانتري معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام ، دکتر مهرعليزاده مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري ايلام ، دکتر ملابهرامي معاون محترم پشتيباني و منابع انساني، دکتر نعمتي معاون محترم دانشجويي ، دکتر رضازاده مشاور محترم رييس و مدير حوزه رياست، اعضاي محترم هيأت علمي و دانشجويان با نشاط دانشگاه ايلام برگزار شد.

معاون دانشجويي دانشگاه ايلام: دانشگاه ايلام در اولين جشنواره بين المللي حرکت حضور خواهد داشت

دکتر مصطفي نعمتي، معاون محترم دانشجويي دانشگاه ايلام در آيين اختتاميه پنجمين دوره جشنواره حرکت ضمن تسليت به خاطر حادثه ناگوار منا و خير مقدم به حاضرين و خسته نباشيد به دانشجويان عزيز اظهار داشت: پنجمين دوره جشنواره و نمايشگاه درون دانشگاهي حرکت ويژه انجمن هاي علمي دانشجويي از شنبه گذشته در دانشگاه ايلام آغاز شد و در اين جشنواره، 30 انجمن علمي دانشجويي دانشگاه ايلام دستاوردهاي خود در دو بخش نمايشگاهي و کتبي در زمينه هاي علمي، آموزشي، پژوهشي و فناوري به نمايش گذاشتند و جشنواره حرکت هر سال در دو سطح دانشگاهي و ملي برگزار مي شود و داراي دو بخش است که در بخش اول فعاليت انجمن هاي علمي در زمينه هاي آموزشي و ترويجي، تاليف کتاب، اختراع، کارآفريني مورد داوري قرار گرفته و برگزيدگان به جشنواره ملي راه مي يابند.
وي بيان داشت: بخش اول اين جشنواره در دانشگاه ايلام خرداد ماه سال جاري با داوري فعاليت انجمن هاي علمي دانشجويي در محورهاي 10 گانه برگزار شد و برگزيدگان به مرحله ملي جشنواره راه يافتند.
معاون دانشجويي دانشگاه ايلام گفت: اکنون بخش دوم جشنواره بصورت نمايشگاهي برگزار شده و انجمن هاي علمي دستاوردهاي يکساله خود را در معرض ديد بازديد کنندگان قرار داده اند که در پايان از غرفه ها و انجمن هاي علمي برتر تجليل خواهد شد و اظهار داشت دانشگاه ايلام امسال در بخش نمايشگاهي هشتمين جشنواره ملي و اولين جشنواره بين المللي حرکت که از تاريخ 18 تا 20 مهرماه جاري در دانشگاه فردوسي مشهد برگزار مي شود، شرکت مي کند.
در اين آيين برگزيدگان پنجمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت معرفي و تجليل شدند.

 معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام : اصل و اساس سياست بين المللي و داخلي جمهوري اسلامي ايران، دانش بنيان است.

مهندس  حسين کلانتري در آيين اختتاميه پنجمين دوره جشنواره حرکت در دانشگاه ايلام بيان داشت: تيم ديپلماسي کشورمان با توانمندي علمي و تسلط بر آخرين دانش روز در عرصه بين المللي، در نبرد سياسي با قدرت هاي جهاني به موفقيت رسيد.
وي افزود: دکتر محمدجواد ظريف وزير امور خارجه و يارانش به خاطر توان علمي بالا در عرصه بين المللي يکي از بزرگترين دستاوردهاي عرصه ديپلماسي جهاني را براي کشورمان بدست آوردند.
وي اظهار کرد: نقش دانش، مهارت و تسلط در عرصه ديپلماسي در موفقيت تيم هسته اي کشورمان در مقابل قدرت هاي بزرگ جهاني مشهود است.
معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام گفت: فاجعه منا ثابت کرد خروجي نبود مديريت علمي چيست و حاکمان آل سعود به دليل نداشتن علم مديريت صحيح اين حادثه غم انگيز را براي جهان اسلام و جامعه بشري رقم زدند.
مهندس کلانتري افزود: اما در مقابل دکتر روحاني رييس جمهوري اسلامي ايران در مقر سازمان ملل و در عرصه بين المللي با زباني سخن گفت که همه دنيا پسنديد و تيم عربستان را با مشکل مواجه کرد.
وي با بيان اينکه لحن و سبک بيان مبتني بر دانش متناسب با شرايط و ضرورت تغيير مي کند اظهار کرد: ديپلماسي دانش بنيان يعني اينکه بدانيد در کجا چه حرفي بزنيد که هزينه نداشته باشد و دستاوردهايي نيز براي کشور به ارمغان بياورد.
معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام گفت: اگر دنبال دولت الکترونيک و مدرن هستيم بايد همه بخش هاي آن دانش بنيان باشد که ريشه اصلي آن در دانشگاه ها و مراکز تحقيقاتي و پژوهشي کشور است.
کلانتري افزود: دانشگاه ها در نظام اسلامي از مرحله علم آفرين و کارآفرين به ارزش آفرين و ثروت ساز رسيده اند و بايد نقش خود را در ايجاد ايران سرافراز و پيشرفته بخوبي ايفا کنند

شايان ذکر است برگزيدگان پنجمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت در بخش هاي مختلف به اين ترتيب معرفي  و مورد تقدير قرار گرفتند

رديف

عنوان

توضيحات

1

دبير شوراي دبيران

پژمان لطفي

2

برنامه هاي آموزشي

علوم باغباني (پژمان لطفي)

3

برنامه هاي ترويجي

حاميان محيط زيست(فرشاد روشني)

4

مسابقه

نرم افزار(محمد سجاد صفرپور)

5

اختراع

شيمي(فائزه شهدوست فرد)

6

تاليف کتاب

علوم قران

 

 

 

7

 

 

 

پژوهشي

 

 

مقام اول(حاميام محيط زيست)

مقام دوم(شيمي)

مقام سوم(زبان انگليسي)

مقام چهارم(علوم قران)



8

 

 

 

دبيران برگزيده

 

 

مقام اول (پژمان لطفي)

مقام دوم (رسول نجفي)

مقام سوم (محمد سجاد صفرپور)

9

کارآفرين

نرم افزار

10

 

 

 

نشريه

 

 

اول  (ميرکان)

دوم  (دامپزشکي)

سوم  (بيومگ)

چهارم  (زبان انگليسي)

پنجم  (گياه پزشکي)

11

انجمن علمي برگزيده

دامپزشکي

12

غرفه برتر دانشگاه

معماري

13

غرفه دانشکده کشاورزي و پيرادامپزشکي

حاميان محيط زيست

14

غرفه دانشکده فني مهندسي و علوم پايه

نرم افزار

15

غرفه الهيات و علوم انساني

تربيت بدني

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها