پنجمین جشنواره حرکت در دانشگاه ایلام فعالیت خود را آغاز نمود

خانه خبرها
پنجمين جشنواره حرکت در دانشگاه ايلام فعاليت خود را آغاز نمود

به گزارش روابط عمومي، جشنواره حرکت ويژه انجمن هاي علمي دانشجويي هر ساله دردوسطح  دانشگاهي و ملي برگزار مي شود که داراي دو بخش است، بخش اول فعاليتهاي انجمن هاي علمي در زمينه هاي آموزشي و ترويجي و تاليف کتاب و اختراع مورد داوري قرار مي گيرند و برگزيدگان اين بخش وارد مرحله ملي مي شوند و با ساير دانشگاههاي کشور به رقابت مي پردازند.

بخش دوم جشنواره به صورت نمايشگاهي برگزار مي شود که انجمن هاي علمي دستاوردهاي يکساله خود را در معرض ديد بازديد کنندگان قرار مي دهند و در اين بخش غرفه هاي برتر مورد داوري قرار ميگيرند.

با استعانت از خداوند متعال امروز آيين افتتاح پنجمين جشنواره حرکت در دانشگاه ايلام با حضور آقاي دکتر ملابهرامي معاون محترم پشتيباني و منابع انساني، دکتر دانشفر معاون محترم آموزشي، دکتر رضازاده مشاور محترم رييس و مدير حوزه رياست، اعضاي محترم هيأت علمي و دانشجويان پر تلاش دانشگاه ايلام برگزار شد در اين جشنواره، 30 انجمن علمي دانشجويي دستاوردهاي خود را به نمايش گذاشته اند.
اين نمايشگاه بعنوان بخشي از جشنواره حرکت است که بخش اول آن در دانشگاه ايلام خرداد ماه سال جاري با داوري فعاليت انجمن هاي علمي دانشجويي در محورهاي 10 گانه برگزار شد و برگزيدگان به مرحله ملي جشنواره راه يافتند هم اکنون بخش دوم جشنواره بصورت نمايشگاهي برگزار شده و انجمن هاي علمي دستاوردهاي يکساله خود را در معرض ديد بازديد کنندگان قرار داده اند اين نمايشگاه از امروز 11 مهر بمدت سه روز پذيراي علاقمندان است و در پايان از غرفه ها و انجمن هاي علمي برتر دانشگاه ايلام تجليل خواهد شد.
دانشگاه ايلام امسال در بخش نمايشگاهي هشتمين جشنواره ملي و اولين جشنواره بين المللي حرکت که از تاريخ 18 تا 20 مهرماه جاري در دانشگاه فردوسي مشهد برگزار مي شود، حضور خواهد داشت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها