همایش پیاده روی بمناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش،یک روز پر از نشاط در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
همايش پياده روي بمناسبت بزرگداشت هفته تربيت بدني و ورزش،يک روز پر از نشاط در دانشگاه ايلام

به گزارش روابط عمومي، همايش پياده روي با حضور اعضاء هيأت علمي ، کارکنان و دانشجويان با نشاط  دانشگاه ايلام بمناسبت بزرگداشت هفته تربيت بدني و ورزش برگزار شد در اين مراسم که با غبار روبي و عطر افشاني گلزار شهداي گمنام دانشگاه آغاز شد، شرکت کنندگان مسافت مزار شهداي گمنام تا استاديوم فوتبال دانشگاه ايلام را پياده طي نمودند.

دکترمحمدعلي‌اکبري: هدف اين است که دانشگاه ايلام به عنوان نماد آموزش عالي استان، دانشگاهي سرآمد باشد

 

دکترمحمدعلي‌اکبري رياست محترم دانشگاه ايلام در اين همايش پياده روي در سخناني اظهار داشتند هر اقدامي که باعث شود ما دورهم جمع شويم حتما يک اقدام نيک است و چه بهتر که براي يک امري به درستي و زيبايي ورزش باشد.

وي گفت: هدف اين است که دانشگاه ايلام به عنوان نماد آموزش عالي استان، دانشگاهي سرآمد باشد.

دکتر علي اکبري اظهار داشت: طبيعتاً دانشگاهي که مي خواهد پيشتاز باشد بايد در اجراي برنامه ها و مأموريت هاي محوله با برنامه عمل کند.

رئيس دانشگاه ايلام، مأموريت گرايي را ويژگي برنامه هاي دانشگاه دانست و گفت: ورزش يکي از ماموريت هاي دانشگاه است ومجموعه تربيت بدني در طي يک سال گذشته پر‌کارو پر‌تلاش توانسته است توفيقات بسيار خوبي را براي اين مرکز آموزش عالي به ارمغان آورد.

وي به کسب مقام دوم دانشگاه ايلام در المپياد ملي  دانشجويان کل کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد:

دانشگاه ايلام سال گذشته ميزبان فوتبال منطقه غرب کشور بوديم و دانشجويان در اين بخش ضمن اينکه ميزبان شايسته اي بودند ودر اين مورد تحسين استان و منطقه را برانگيختند توانستند حائز مقام برتر باشند.

 دکترعلي اکبري با اشاره به راه يابي دانشجويان دانشگاه ايلام به فينال مسابقات بدمينتون کشور، بيان داشت: دانشجويان دانشگاه ايلام از پتانسيل و استعدادهاي خوبي برخوردارند که مي توان بر روي آنان سرمايه گذاري کرد.

وي با بيان اينکه پروژه‌ي ناتمام استخر دانشگاه سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد، اظهار داشت:دانشگاه ايلام در حوزه نرم‌افزاري و دانش تربيت‌بدني، ازمربيان و مديريت خوبي بهره مند است اما از نظر امکانات فيزيکي مي‌توانيم از اين بهتر باشيم.

رئيس دانشگاه ايلام،گفت: برگزاري 17 جلسه اردوي کوهنوردي کارکنان شايسته‌ي تقدير است و بايد بدانيم که اردو براي گروه خاصي نيست و از همه‌ي عزيزان خواهش مي‌کنم در اردوها شرکت نمايند.

دکتر علي اکبري يادآور شد: صعود کارکنان دانشگاه به قله‌ي اشترانکوه هم يکي از توفيقات تربيت‌بدني دانشگاه بود که حاکي ازعلاقه‌مندي دانشجويان و کارکنان به ورزش و داشتن سلامت فيزيکي، روحي، جسمي، انديشه و بينش هستند .

ديگر سخنرانان اين همايش پياده روي آقاي دکتر نعمتي، معاون محترم دانشجويي و خانم دکتر صالحي پور مدير محترم اداره تربيت بدني بودند.

در اين مراسم به قيد قرعه هدايايي به شرکت کنندگان اهداء شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها