مراسم تکریم از بازنشستگان دانشگاه برگزار شد

خانه خبرها

به گزارش روابط عمومي ، به مناسبت روز تکريم بازنشستگان مراسمي با حضور دکتر علي­ اکبري رياست محترم دانشگاه، دکتر ملابهرامي معاون محترم پشتيباني و منابع انساني و جمعي از بازنشستگان در سالن فرزانگان برگزار شد.

دکتر محمد علي­ اکبري، رياست محترم دانشگاه ضمن تبريک روز خانواده و تکريم از بازنشستگان بيان داشت: خدمت بزرگان و پيشکسوتان دانشگاه عرض مي نمايم آنچه که امروز به عنوان دانشگاه ايلام مطرح است و ما از موهبت هاي آن بهره مند شده ايم حاصل مجموعه  اي از خدمات و زحماتي است که دوستان عزيزي که شرف حضور دارند با عرق جبين، همت و با تعصب آن را محقق نموده اند.

رييس دانشگاه ايلام افزود:از آرزوهاي هرکسي بوده که در آينه آينده را ببينند وامروز شما عزيزان آينه ي آينده ي ما هستيد البته اگر افتخار داشته باشيم و توفيق خداوند شامل حال ما شود. بنده دوست دارم که زحمات شما فراموش نشود و براي بقيه هم سنت شود زيرا که بنا وبنيان دانشگاه بدست شما عزيزان بوده است و بنده فقط براي تشکر آمده ام، حداقل تا زماني که بنده هستم سعي ميکنيم شما عزيزان را به عنوان سرمايه هاي دانشگاه مورد توجه هرچند اندک قرار دهيم.

شايان ذکر است که در اين مراسم آقاي منصورزاده نيز به نمايندگي از همکاران بازنشسته ضمن تشکر از توجه هيأت رييسه دانشگاه به خاطر مجال ايجاد شده از نيازها و خواسته هاي اين عزيزان سخن گفت.

در پايان اين مراسم با اهداي هديه از زحمات اين همکاران تقدير وتشکر شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها