پیام رئیس دانشگاه ایلام جهت مقابله با ویروس کرونا و تبعات آن (چه باید کرد و چگونه رسالت اجتماعی خود را ایفا نمائیم؟)

خانه خبرها

 دکتر محمد علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام و رئيس واحد استاني شبکه ملي جامعه و دانشگاه، در پيامي خواستار اهتمام و مشارکت متخصصين، تحصيلکردگان، فعالان عرصه‌‌هاي علمي، پژوهشي، اجتماعي و فرهنگي و نخبگان استان ايلام جهت مقابله با ويروس کرونا و تبعات آن شد.

همکاران ارجمند و فرهيختگان گرامي

    مسئوليت اجتماعي متخصصين، تحصيلکردگان، فعالان عرصه‌‌هاي علمي، پژوهشي، اجتماعي و فرهنگي و نخبگان جامعه، امري فراتر از وظايف اداري است. پاي‌بندي به اين رسالت و اقدام به‌ موقع، انتظار به‌ جايي است که جامعه از نخبگان خود دارد.

   حال که بلاي کرونا به جان اين کشور و جامعه بشري افتاده، مردم انتظار دارند که ما به مسئوليت اجتماعي خود پاي‌‌بند بوده و با عرضه دانش و توانمندي خود به هر طريق ممکن نقش مثبتي در اين شرايط بحراني ايفا نماييم. نيک مي‌دانيم که هر يک از شما عزيزان در اين برهه ساکت و بي‌‌تفاوت نبوده و با قلم يا قدم خود، باني اقدام خيري شده‌ايد.

   ليکن عرضه اين خدمات، پيشنهادها و راهکارها مي‌تواند در روحيه بخشي و مقابله جمعي مؤثر واقع شود.  منتظر اعلام نظرات و اقدامات شما عزيزان هستيم. باشد که در فرداي آرامش، در مقابل وجدان خود و افکار عمومي سربلند باشيم.

 

دکتر محمد علي‌اکبري

رييس دانشگاه ايلام و رييس واحد استاني شبکه ملي جامعه و دانشگاه

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها