آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 در استان ایلام با حضور 7120 داوطلب برگزار می‌گردد

خانه خبرها

دکتر مصطفي نعمتي معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام و نماينده تام‌الاختيار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه ايلام اعلام نمودند که اين آزمون همزمان با دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي سراسر کشور در استان ايلام با حضور 7120 داوطلب و با رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي بر اساس دستورالعملهاي تدوين شده توسط ستاد ملي مبارزه با بيماري کرونا برگزار مي‌گردد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر مصطفي نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام درباره روند برگزاري آزمون کارشناسي ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي سراسر کشور در استان ايلام، بيان داشت: اين آزمون در نوبت صبح روزهاي پنجشنبه، جمعه و شنبه، 16، 17 و 18 مرداد 1399 در حوزه هاي دانشگاه ايلام، آزاد، پيام نور و موسسه آموزش عالي باختر براساس اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون رشته امتحاني مربوطه برگزار خواهد شد.
دکتر نعمتي در زمينه آمار شرکت کنندگان در آزمون کارشناسي ارشد سال جاري، گفت: مجموعاً 7120 نفر داوطلب شامل: 3302 داوطلب زن و 3818 داوطلب آقا در استان ايلام داوطلب شرکت در اين آزمون هستند.

نماينده تام الاختيار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه ايلام افزود: با توجه به وجود پديده بيماري کرونا و در راستاي اجراي پروتکل هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي، امسال محل‌هاي برگزاري آزمون افزايش يافته است.
ايشان در ادامه تاکيد نمودند که تمام فضاها و وسائل موجود در حوزه‌هاي برگزاري آزمون قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضد عفوني خواهند شد.

دکتر نعمتي در زمينه روند شرکت داوطلبان در آزمون، گفت: داوطلبان لازم است مشخصات شناسنامه‌اي، ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد رهگيري) و اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه خود را کنترل نمايند و در صورت هر گونه مغايرت به باجه رفع نقص، واقع در سازمان مرکزي دانشگاه ايلام مراجعه نمايند.
وي افزود: شروع فرآيند برگزاري آزمون از ساعت هشت صبح مي‌باشد و درب حوزه‌هاي امتحاني از ساعت شش و سي دقيقه باز خواهد بود و راس ساعت هفت و سي دقيقه بسته خواهد شد.

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام با بيان اينکه سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگي ستاد ملي مبارزه با بيماري کرونا، تمهيدات لازم را براي برگزاري اين آزمون انديشيده که اين امر به صورت دقيق در برگزاري آزمون اجرا مي‌گردد، يادآور شد: آزمون با دقت تمام و با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي و با حضور نمايندگان اداره بهداشت استان برگزار مي‌گردد.

دکتر نعمتي، افزود: انتظار مي‌رود داوطلبان براي حفظ سلامتي خود، ساير داوطلبان و خانواده هاي محترم خود، موارد ذيل را رعايت نمايند:

1-به موقع در محل آزمون حضور يابند؛

2-براي پيشگيري از تجمع، حضور خود را به دقايق پاياني موکول ننماييد؛

3-از تردد بي‌مورد در محل آزمون جداً خودداري نماييد؛

4-هنگام ورود و خروج به حوزه با ديگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل يک متر) را حفظ نمايند؛

5-همراه داشتن ماسک سه لايه معمولي (بدون فيلتر) و استفاده صحيح از آن (از بالاي بيني تا زير چانه)، از ابتداي ورود به حوزه برگزاري آزمون تا پايان برگزاري آزمون و خروج از حوزه امتحاني الزامي مي‌باشد؛
6-حوزه‌هاي آزمون از تحويل گرفتن هرگونه وسايل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و ... معذور مي‌باشند، بنابراين اکيداً توصيه مي‌شود به غير از موارد اعلام شده در اطلاعيه پرينت کارت و برگ راهنماي شرکت در آزمون و اوراق تشخيص هويتي از همراه داشتن ساير وسايل جداً خودداري شود؛

7-در زمان استقرار در محل صندلي از صحبت کردن با ساير داوطلبان جداً خودداري نمايند؛
8- پيش بين لازم براي پذيرايي (آب معدني کيک) انجام شده، اما توصيه مي‌شود که داوطلبين خود اين موارد را تهيه و با خود همراه داشته باشند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها