آزمون دکتری استان ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
آزمون دکتري استان ايلام با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

آزمون دکتري دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي سراسر کشور با حضور 2018 داوطلب در استان ايلام با موفقيت و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.
   به گزارش روابط عمومي، آزمون دکتري دانشگاهها و موسسات آموزش عالي سراسر کشور بعنوان اولين آزمون کشوري دوران کرونا، صبح روز پنج شنبه نهم مرداد با شرکت2018داوطلب، شامل: 1123نفر آقا و 895 نفر خانم برگزار گرديد.
بنا به اين گزارش اين آزمون در سال هاي قبل فقط در محل سايت اصلي دانشگاه ايلام برگزار مي گرديد، اما با توجه به وجود پديده کرونا ويروس و در راستاي اجراي پروتکل هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي، اين آزمون امسال در سه دانشکده فني و مهندسي، کشاورزي و ادبيات و علوم انساني دانشگاه ايلام و موسسه آموزشي باختر(با حضور 350داوطلب آقا) برگزار گرديد و فضاهاي حوزه هاي برگزاري آزمون هم قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضد عفوني شدند.
اين گزارش مي افزايد: تمام عوامل اجرايي، انتظامات و داوطلبان از ماسک استفاده کردند و در مرحله ورود و اجراي آزمون هم فاصله اجتماعي رعايت گرديد.
يادآور مي شود: دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام به همراه دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه و نماينده تام الاختيار سازمان سنجش صبح روز پنج شنبه از تمام حوزه هاي محل برگزاري آزمون دکتري بازديد بعمل آوردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها