کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت در دانشگاه ایلام برگزار می‌گردد

خانه خبرها

دانشگاه ايلام با همکاري اداره کل ورزش و جوانان استان ايلام، کنفرانس ملي تازه‌هاي علوم ورزشي را در ابان سال جاري برگزار مي‌نمايد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر عامر خيري عضو گروه علوم ورزشي دانشگاه ايلام و دبير علمي اين کنفرانس با اعلام اين خبر، اظهار داشت: از آنجا که هميشه تأکيد بر پيوند بين بخش‌هاي علمي و اجرايي ورزش مطرح بوده و به منظور هم افزايي تلاش‌ها، دانشگاه ايلام با همکاري اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت مشترک و با کمک دانشگاه‌ها، انجمن‌ها و بخش‌‌هاي خصوصي سراسر کشور، کنفرانس ملي تازه‌هاي علوم ورزشي و سلامت، را براي اولين بار در اين سطح و در اين حيطه برگزار مي‌نمايد. 

دکتر خيري، افزود: اهداف تعيين شده براي کنفرانس مذکور، رشد و توسعة دانش تربيت بدني و علوم ورزشي با تأکيد بر جنبه­هاي کاربردي و راهبردي آن در سطح کشور است.

دبير علمي کنفرانس، دربارة محورهاي کنفرانس، گفت: فيزيولوژي و تغذيه،  مديريت، آسيب‌شناسي و حرکات اصلاحي،  بيومکانيک، مهندسي و فناوري و  رفتار حرکتي و روانشناسي از جمله محورهاي کنفرانس است.

دکتر خيري در زمينة تاريخ‌هاي مهم همايش، گفت: عللاقمندان مي‌توانند آثار خود را تا 18 مهر 1399 از طريق سامانه: http://ncsshi.ilam.ac.ir/fa/ به دبيرخانه همايش ارسال کنند و  آخرين مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌ها 24 مهر 99، آخرين مهلت ثبت نام نهايي 28 مهر 99 و زمان برگزاري همايش 21 آبان 1399 مي‌باشد.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها