رئیس دانشگاه: انتظار ما پیشتازی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه ایلام در سطح استان و کشور است

خانه خبرها

رئيس دانشگاه، تأکيد کرد: نظر به جايگاهي که دانشگاه ايلام در سطح استان دارد، لذا  همه اقدامات و برنامه‌هاي انجام شده در دانشگاه ايلام بايد در بالاترين سطح و به بهترين شکل ممکن انجام ‌گيرد و در اين راستا تشکل‌هاي دانشجويي و از جمله بسيج دانشجويي بايد در سطح  کشور و استان پيشتاز باشند.

   به گزارش روابط عمومي، جلسه تکريم آقاي نيازي مسؤول پيشين و معارفه آقاي ويسي مسؤول جديد بسيج دانشجويي، با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، حجت‌الاسلام هادي‌زاده معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، آقاي شربي‌زاده مسؤول ناحيه بسيج دانشجويي استان و تعدادي از اعضاي فعال بسيج دانشجويي، صبح ديروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

در اين جلسه، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با بيان اينکه دانشگاه ايلام بعنوان نماد آموزش عالي استان ايلام بايد الهام بخش باشد، گفت: همه اقدامات و برنامه‌هايي که در دانشگاه ايلام و از جمله در حوزه فرهنگي و اجتماعي برگزار مي‌گردد، بايد در بالاترين سطح و به بهترين شکل ممکن انجام گيرد.

رئيس دانشگاه، افزود: در همين راستا بسيج دانشجويي بايد در سطح استان ايلام پيشتاز باشد و بعنوان يک الگو مطرح گردد.

دکتر علي‌اکبري با ابراز رضايت از عملکرد بسيج دانشجويي در چند سال اخير، گفت: بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام در حوزه‌هاي مختلف و از جمله اردوي راهيان نور و اردوي جهادي در سطح کشور و استان عملکرد خوبي داشت، که اميد است اين روند همچنان ادامه يابد.

در ادامه اين جلسه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با تشکر از زحمات آقاي نيازي و آرزوي موفقيت براي آقاي ويسي در سمت جديد، تأکيد کرد براي اينکه زمينه اقتدار نظام اسلامي فراهم گردد، همه افراد در هر سطحي بايد به نحو احسن به وظابف خود عمل نمايند و از جمله بسيج دانشجويي بايد با رويکرد علمي و جذب حداکثري زمينه مشارکت همه دانشجويان را فراهم نمايد.

در اين جلسه آقاي نيازي مسؤول پيشين بسيج دانشجويي ضمن تشکر از حمايت‌هاي مديريت دانشگاه ايلام و همراهي و همکاري دانشجويان بسيجي، تأکيد کرد، که فعاليت در حوزه بسيج دانشجويي با توجه به انتظارتي که وجود دارد، حساس است و لذا بايد با سنجش درست وقايع و در نظر گرفتن مصالح نظام و التزام به قانون به فعاليت پرداخت و در اين راستا در اين دو سال سعي شد با  اين رويکرد قدمهايي برداشته شود که اميد دارم مورد قبول دانشگاهيان عزيز قرار گرفته باشد.

همچنين آقاي ويسي مسؤول جديد بسيج دانشجويي با تشکر از حسن اعتماد مسؤولان امر به خاطر واگذاري اين مسؤوليت، از زحمات آقاي نيازي تشکر کرد و ابراز اميدواري نمود که بتواند با همراهي همه دانشگاهيان فعاليت‌مناسبي را به انجام رساند.

شايان ذکر است به علت حساسيت موجود دربارة کرونا، از نفرات کمي براي شرکت در اين جلسه دعوت شده بود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها