برگزاری رویداد ایده‌شو آینده آموزش مجازی در دانشگاه ایلام

خانه خبرها

با هماهنگي و برنامه‌ريزي دانشکده فني و مهندسي، رويداد ايده‌شو  آينده آموزش مجازي در دانشگاه ايلام، بصورت برخط برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، رويداد ايده‌شو  آينده آموزش مجازي در دانشگاه ايلام، با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، دکتر صيدي رئيس دانشکده فني و مهندسي و شرکت کنندگان، صبح روز شنبه 1399/04/14 به صورت برخط برگزار گرديد.

در جريان اين رويداد، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، ضمن اشاره به اهتمام مديريت دانشگاه ايلام به بهره‌گيري از خرد جمعي و ابراز قدرداني از احساس مسؤوليت ايده‌پردازان اظهار اميدواري کرد، که حوزه معاونت آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه به صورت جدي  زمينة به کارگيري، اعمال و اجراي اين ايده‌ها را فراهم آورد.

رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به تنوع ايده‌ها و اينکه اعضاي هيأت علمي دانشکده‌هاي کشاورزي، فني مهندسي و ادبيات و علوم انساني در خلق ايده مشارکت فعال داشته‌اند، حضور و مشارکت مدرسين مدعو و دانشجويان در اين رويداد را حاکي از رايج شدن آموزش مجازي در بين جامعه دانشگاهي دانست.

دکتر علي‌اکبري همچنين تلاش حوزه معاونت آموزش و تحصيلات تکميلي، دانشکده فني و مهندسي و برگزار کنندگان اين رويداد را ارزشمند قلمداد نمود و بر تقدير دانشگاه از همه ايده‌پردازان حاضر در اين رويداد تأکيد کرد.

رئيس دانشگاه در خاتمه با اشاره به عيان شدن قابليت‌هاي خوب آموزش الکترونيک، اظهار اميدواري کرد، که حتي در صورت بازگشت به شرايط عادي،  بخشي از قابليت آموزش مجازي؛ کماکان مورد استفاده قرار گيرد.

همچنين دکتر صيدي رئيس دانشکده فني و مهندسي، ضمن تشکر از همه کساني که در زمينه برگزاري اين رويداد همکاري نموده‌اند، گفت: در مجموع 17 ايده در اين رويداد به رقابت پرداختند، که صاحب هر ايده به مدت دو دقيقه از ايده مورد نظر دفاع کرده و سپس به مدت سه دقيقه به سؤالات مورد نظر هيأت داوارن پاسخ دادند.

وي افزود: خوشبختانه ايده‌هاي خوبي در زمينه ارتقاء سطح کيفيت آموزش مجازي دانشگاه ايلام در اين رويداد مطرح گرديد، که هيأت داوران شامل: آقايان دکتر مظفر بگ محمدي، دکتر محسن توکلي، دکتر مجيد ضيايي، دکتر رضا يگانه و خانم دکتر زينب طولابي، در حال جمع‌بندي نهايي مي‌باشند و طي روزهاي آينده سه ايده برتر رويداد معرفي خواهد شد، که به هر يک هم جوايز ارزنده‌اي پرداخت مي‌گردد.

دکتر صيدي يادآور شد: نتايج و گزارش مستند اين رويداد به مسؤولين مربوطه ارسال مي‌گردد و اميد است، که مورد استفاده آنها قرار گيرد.

لينک ايده‌هاي ارسال شده به رويداد ايده‌شو آينده آموزش مجازي در دانشگاه ايلام: https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1399/371399417-trgrfrfgrtgtrg.ppt

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها