نشست هیأت رئیسه دانشگاه با اعضای هیأت علمی و تجلیل از مدرسان برگزیده دانشکده‌ها بصورت برخط برگزار گردید

خانه خبرها
نشست هيأت رئيسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي و تجليل از مدرسان برگزيده دانشکده‌ها بصورت برخط برگزار گرديد

در ادامه برنامه‌هاي حوزه معاونت آموزش و تحصيلات تکميلي همزمان با دهه سرآمدي آموزش، جلسه هيأت رئيسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي و تجليل از مدرسان برگزيده دانشکده‌ها (براي چهارمين سال متوالي) بصورت برخط برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، نشست هيأت رئيسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي و تجليل از مدرسان برگزيده دانشکده‌ها با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، دکتر ملابهرمامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر رضازاده مشاور رئيس و مدير حوزه رياست، دکتر ميرازيي مدير امور اعضاي هيأت علمي و دکتر ضايي مسئول استقرار آموزش الکترونيک در دانشگاه، عصر ديروز بصورت برخط برگزار گرديد.

   در اين نشست دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با تبريک ايام ماه مبارک رمضان و گراميداشت روز معلم و دهه سرآمدي آموزش، از زحمات و تلاش‌هاي اعضاي هيأت علمي براي ارتقاء جايگاه دانشگاه ايلام تقدير کرد و با اشاره به فعاليت‌هاي اعضاي هيات علمي خارج از وظيفه دانشگاهي براي کمک به مردم، بيان کرد: مساعدت مالي اعضاي هيأت علمي در کمک به مردم سيل زده استان ايلام (بخش ماژين) در سال 98 و همچنين اهتمام خاص اين عزيزان براي حل مشکلات مردم در مقابله با پديده کرونا ويروس  با ارائه ايده‌هاي کاربردي در قالب واحد استاني شبکه ملي جامعه و دانشگاه و همچنين همراهي با پويش اميد و همدلي، بيانگر اين واقعيت است که دانشگاه در مسئوليت اجتماعي خود هم پيشتاز است.

  رئيس دانشگاه با ابراز خرسندي از وضعيت استقرار آموزش الکترونيک در دانشگاه ايلام، خاطرنشان کرد: تلاش مديريت دانشگاه ايلام بر آن است تا اين تهديد را به يک فرصت براي ارتقاء روند توسعه دانشگاه ايلام تبديل کند و از جمله بهترين فرصت براي استقرار دولت الکترونيک در دانشگاه است و بايد دولت الکترونيک از جنبه تزئيني خارج شود که آموزش مجازي يک بخش اين برنامه است.

در ادامه جلسه دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه به ايراد سخنراني پرداخت، که نظر به وجود سئوالات متعدد دانشجويان درباره روند ترم جاري، سخنان ايشان به صورت جداگانه مطرح مي‌گردد.

در ادامه جلسه اعضاي هيأت علمي به صورت پيام، تماس صوتي و تصويري مسائل، نظرات، و سئوالات مورد نظر خود را مطرح کردند که اهم مسائل حول محورهايي شامل: تعيين تکليف نحوه برگزاري امتحانات پايان ترم، اينترنت رايگان، مجازي کردن امور اداري، تأثيرگذاري فعاليت‌هاي آموزشي در روند ارتقاء رتبه علمي، بازنگري در شيوه نامه انتخاب مدرسان برگزيده، پرداخت معوقات مالي و بازنگري در شيوه نامه ارتقاء پايه مطرح گرديد.

در ادامه دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، دکتر ملابهرمامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر ميرزايي مدير امور اعضاي هيأت علمي و دکتر ضايي مسئول استقرار آموزش الکترونيک به تناسب به سئوالات مطرح شده به صورت مبسوط پاسخ‌هاي لازم را ارائه دادند.

در پايان اسامي مدرسان برگزيده دانشکده‌ها قرائت گرديد و با اهداء لوح تقديري از طرف رئي سدانشگاه از زحمات دکتر ضيايي مسئول استقرار آموزش الکترونيک در دانشگاه تقدير بعمل آمد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها