پیام ویژه دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت هفته سلامت و تمجید از خادمان سلامت استان ایلام

خانه خبرها

همزمان با هفته سلامت، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام با ارسال پيامي خطاب به دکتر کريميان رئيس دانشگاه علوم پزشکي، ضمن تبريک هفته سلامت، به صورت ويژه از اهتمام، پيگيري و خدمات خادمان بهداشت و سلامت استان ايلام تقدير بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، متن پيام دکتر علي اکبري به شرح ذيل است: 

جناب آقاي دکتر محمد کريميان

رئيس محترم دانشگاه علوم پزشکي ايلام

با سلام و احترام صميمانه

    نظام سلامت به واسطه نقشي که در ارتقاء سطح بهداشت، سلامتي نيروي انساني و تحقق توسعه پايدار کشورها دارد، از اهميتي راهبردي برخوردار است و خوشبختانه کارنامه موفق نظام سلامت ايران اسلامي در اين زمينه مايه خرسندي مي‌باشد.

   در روزها و ماههاي اخير  با شيوع ويروس کرونا در جهان،  علاوه  بر درگذشت تعدادي از هموطنان عزيزمان، موجي از اضطراب، رنج و احساس نااميدي ايجاد شده است. در اين وانفسا، پزشکان، پرستاران، کادر بهداشتي و درماني کشور و بخصوص مجموعه بهداشت و درمان استان ايلام با تلاش‌هاي شبانه‌روزي، سختکوشي و تحمل انواع مشکلات و مصائب؛ توانستند با سربلندي به رسالت خطير خود عمل نموده و سلامتي، اميد و نشاط را براي بخش قابل توجهي از بيماران و خانواده‌هاي آنان به ارمغان آورند تا مرحمي بر دردهاي اين مردم رنج ديده شوند. به واقع، اين عملکرد درخشان ماندگار بوده و شايسته تقدير و تمجيد است.

    اينجانب به نمايندگي از جامعه دانشگاهي استان، ضمن تبريک هفته سلامت، به حکم وظيفه اخلاقي و همدلي، از اهتمام، پيگيري و خدمات حضرتعالي و تک تک همکاران عزيزتان قدرداني نموده و سلامتي شما خادمان بهداشت و سلامت را از درگاه ايزد منان مسألت دارم. اميد واثق دارم که با مدد الهي و همت و همکاري همه عوامل دست اندر کار از اين اتفاق ناگوار به سلامت عبور خواهيم کرد (ان شاء الله).

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها