مراسم عطر افشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم عطر افشاني مزار شهداي گمنام دانشگاه با حضور رؤساي دانشگاه‌هاي استان برگزار گرديد

همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشايي دانشگاه‌ها، مراسم عطر افشاني مزار شهداي گمنام دانشگاه با حضور رؤساي دانشگاه‌هاي استان برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشايي دانشگاه‌ها، مراسم عطرافشاني مزار شهداي گمنام  دانشگاه ايلام با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، حجت‌الاسلام دکتر غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان، معاونين، رؤساء و مسئولان نهاد نمايندگي دانشگاه‌هاي استان، صبح امروز در محوطه مسجد الغدير دانشگاه  برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام با تبريک هفته دفاع مقدس، بيان کرد: اين مراسم نمادين است در تجليل از ياد و خاطره مدافعان وطن در دوران دفاع مقدس، تا هيچگاه آن جان فشاني‌ها به فراموشي سپرده نشود.

رئيس دانشگاه، افزود: در آن دوران همه خود را فداي ايران مي‌کردند و براي همين دفاع مقدس فصل مشترک ايراني بودن ماست و به درستي واژه دفاع مقدس آن انتخاب شده، که اگر مي‌خواهيم پيروزي‌هاي دوباره‌اي را به دست آوريم، بايد تمام تاريخ آن دوره را با دقت مرور کنيم و مباني ارزشمند آن دوران را مورد بازشناخت قرار دهيم.

دکتر علي‌اکبري، يادآور شد: قطعاً پيروزي در آن دوران  در سايه وحدت و با مشارکت همه اقشار جامعه تحقق يافت و لذا براي کسب پيروزي‌هاي جديد بايد به وحدت التزام داشت و زمينه مشارکت آحاد جامعه را فراهم ساخت.

در ادامه حجت‌الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان با بيان اينکه اسلام ديني جاودانه، جامع و پيشرو است، تأکيد کرد در طول تاريخ دشمنان زيادي خواسته‌اند نور اسلام را خاموش کنند، اما با فضل خدا هيچکدام موفق نشده‌اند و امروز هم استکبار درصدد تضعيف و نابودي اسلام است، که قطعاً موفق نخواهد شد، چرا که جهان اسلام امروز از شرايط جنگ‌هاي بدر و احد عبور کرده و در شرايط جنگ خيبر و پيروزي نهايي قرار دارد.

در ادامه رؤساي دانشگاه‌هاي استان با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهداي گمنام دانشگاه ايلام اداي احترام کردند.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها