نشست هماهنگی ایجاد مراکز نیکوکاری دانشگاهیان استان در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
نشست هماهنگي ايجاد مراکز نيکوکاري دانشگاهيان استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

با حضور رؤساء و مسئولان نهاد نمايندگي دانشگاه‌هاي استان، نشست هماهنگي ايجاد مراکز نيکوکاري دانشگاهيان استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

 به گزارش روابط عمومي، نشست هماهنگي ايجاد مراکز نيکوکاري دانشگاهيان استان  با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام، حجت‌الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان و دانشگاه ايلام، آقاي موسي‌نژاد مديرکل کميته امداد  استان، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه و رؤساء و مسئولان نهاد نمايندگي دانشگاه‌هاي استان، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين جلسه، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با بيان اينکه  دانشگاه ايلام بر اساس رسالت اجتماعي که دارد، در مواقع مختلف و بنا به شرايط زماني و مکاني  در کمک به زلزله‌زدگان، سيل زدگان و اتفاء آتش سوزي‌ها در سطح استان فعال بوده است، يادآور شد: دانشگاهيان در بحران کرونا مثل هميشه پيشگام بودند و در قالب هلال احمر دانشجويي به کمک مردم استان شتافتند و خاطرات ماندگاري را رقم زدند.

رئيس دانشگاه با اشاره به کارکردهاي غير مستقيم کارهاي خيرانه  در جامعه، تصريح کرد: اين نوع فعاليت قلب‌هاي افراد را به هم پيوند مي‌زند و براي همين در جريان مهار آتش سوزي‌هاي استان و خدمات‌رساني به زوار اربعين، دانشگاهيان با گرايش‌هاي سياسي مختلف در کنار هم و با همدلي به فعاليت پرداختند.

دکتر علي‌اکبري لازمه موفقيت در خدمات‌رساني با اقشار ضعيف جامعه را تحول در راه‌هاي کمک‌رساني عنوان کرد و گفت: با تحولاتي که شکل گرفت و علي‌الخصوص شيوع کروناويروس، حتماً بايد راهکارهاي جديدي را براي کمک‌رساني به نيازمندان شناسايي کرد، تا ضمن انجام خدمت هدفمند به آنها، زمينه توانمندسازي و خودکفايي آنان را به وجود آورد.

رئيس دانشگاه ايلام در پايان سخنان خود با اشاره به اينکه هم‌اکنون صندوق‌ کمک به دانشجويان نيازمند در حوزه معاونت دانشجويي فعال است، براي هرگونه همکاري با دفاتر نهاد نمايندگي و کميته امداد براي ايجاد مراکز نيکوکاري در سطح دانشگاه‌هاي استان و دانشگاه ايلام اعلام آمادگي کرد.

در اين جلسه حجت‌الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام توضيحاتي درباره اهداف و اساس‌نامه مراکز نيکوکاري دانشگاهيان ارائه داد و ابراز اميدواري نمود، که با کمک همه اساتيد، کارکنان و دانشجويان اين مراکز هر چه سريعتر ايجاد گردند و بتوانند جايگاه خوبي را در سطح استان صاحب شوند.

در اين جلسه همچنين آقاي موسي‌نژاد مديرکل کميته امداد  استان ضمن آمادگي براي همکاري براي ايجاد مراکز نيکوکاري در دانشگاه‌هاي استان، توضيحاتي را درباره عملکرد اين سازمان ارائه داد و خواستار همکاري علمي و آموزشي دانشگاه‌هاي استان براي پيشبرد اهداف کميته  امداد گرديد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها