مرکز نیکوکاری دانشگاه ایلام افتتاح گردید

خانه خبرها
مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام افتتاح گرديد

همزمان با افتتاح 80 مرکز نيکوکاري در سطح دانشگاه‌هاي کشور بصورت برخط، مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام افتتاح گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، طي مراسمي با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، حجت‌الاسلام غياثي مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، آقاي موسي‌نژاد مديرکل کميته امداد حضرت امام خميني (ره)  استان ايلام و آقاي الفتي معاون فرهنگي کميته امداد مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام افتتاح گرديد.

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه در اين مراسم، ضمن قدرداني از حضور مديرکل کميته امداد حضرت امام خميني (ره) ايلام و پيگيري‌هاي مجدانه حجت‌الاسلام غياثي از انجام اين حرکت نوعدوستانه استقبال کرد و اظهار اميدواري نمود که با همکاري سه جانبه دستگاه‌هاي متولي شاهد انسجام در کمک‌هاي جامعه دانشگاهي باشيم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام‌ غياثي مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با تبريک ميلاد با سعادت رسول خدا (ص) و امام  جعفر صادق (ع) ، راه‌اندازي مرکز نيکوکاري دانشگاه ايلام را يک کار خير و بابرکت دانست و  از حسن توجه مسؤولين کمته امداد براي تسريع در راه‌اندازي اين مرکز تشکر نمود.

در ادامه آقاي موسي‌نژاد مديرکل کميته امداد استان ايلام ابراز اميدواري کرد که اين مرکز در راستاي فعاليت‌هايي که براي آن تعريف شده است بتواند در راستاي توسعه فرهنگ نيکوکاري و عمل کردن به مسئوليت‌هاي اجتماعي خدمات خوبي را از طريق جامعه دانشگاهي به نيازمندان ارائه دهد.

مديرکل کميته امداد، افزود: راه‌اندازي اين مرکز فرصت بسيار مغتنمي است که تا از ظرفيت دانشگاهيان براي محروميت زدايي و نيز توانمندسازي خانواده‌هاي مددجو استفاده گردد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها