نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل ارشاد اسلامی و هیأت رئیسه خانه مطبوعات برگزار گردید

خانه خبرها
نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ارشاد اسلامي و هيأت رئيسه خانه مطبوعات برگزار گرديد

با هدف بررسي شيوه‌‌هاي ‌ مؤثر  برگزاري همايش ملي مجازي زيست جهان پسا کرونا، جلسه هم‌انديشي دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام و آقاي خود آموز مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و هيأت رئيسه خانه مطبوعات برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، نشست هم‌انديشي دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام و آقاي خود آموز مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي و هيأت رئيسه خانه مطبوعات با حضور دکتر سپيدنامه دبير شبکه جامعه و دانشگاه، آقاي فتاحي مدير روابط عمومي دانشگاه، آقاي قيطاني معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، آقاي شهبازي رئيس خانه مطبوعات استان و جمعي از اصحاب رسانه عصر ديروز در محل مجتمع فرهنگي ارشاد برگزار گرديد.

رئيس دانشگاه ايلام در اين جلسه با بيان اينکه يکي از شعارهاي دانشگاه «مسؤوليت‌پذيري» است، اظهار داشت: با اين رويکرد دانشگاه همواره در کنار مردم استان ايلام بوده و در رويدادهاي مختلف شامل: کمک به زلزله زدگان، کمک به سيل زدگان، مهار آتش ‌سوز‌ي‌ها، مقابله با پديد گرد و خاک، مقابله با کرونا و ديگر مسائل به خوبي فعاليت داشته است.

دکتر علي‌اکبري، افزود: با توجه به شيوع کروناويروس که جهان را با بحراني بي‌سابقه مواجه  کرد و تمامي بخش‌هاي جامعه را به مخاطره انداخت و تبعات مختلف فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي را به همراه داشت، دانشگاه ايلام در قالب واحد استاني شبکه ملي جامعه و دانشگاه، به اين موضوع ورود کرد و برگزاري همايش ملي زيست جهان پسا کرونا در دانشگاه تصويب گرديد که با همکاري وزارت علوم و در هفت محور برگزار خواهد گرديد.

رئيس دانشگاه، افزود: مهمترين ويژگي اين همايش نسبت به همايش ‌هاي مشابه آن‌، التفات به يادداشت‌هاي فني 500 کلمه‌اي و مقالات کوتاه در کنار مقالات بلند و معمول فضاي علمي است.

دکتر علي‌اکبري با بيان اينکه عملکرد مجموعه اصحاب رسانه استان ايلام درخشان و مايه افتخار است، يادآور شد: جامعه  ما علاوه بر اينکه با بحران کرونا گريبانگير است، با مشکلات و چالش‌هاي ديگر و از جمله جنگ اقتصادي روبروست و براي همين بايد از ظرفيت بي‌نظير خانه مطبوعات براي روحيه‌بخشي، مقاومت‌پذيري و اميد‌بخشي به مردم استفاده کرد.

رئيس دانشگاه افزود: همايش ملي زيست جهان پسا کرونا ظرفيت خوبي براي انتشار نظرات، ديدگاه‌ها و مسائل مورد نظر اصحاب رسانه مي‌باشد.

در ادامه جلسه، آقاي خود آموز مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام و عضو شوراي سياست گذاري همايش ملي مجازي زيست جهان پسا کرونا، آقاي شهبازي رييس خانه مطبوعات ايلام و عضو شوراي سياست‌گذاري همايش مذکور و تعدادي از اصحاب رسانه نظرات و پيشنهادت  خود را مطرح کردند و آمادگي خانه مطبوعات را براي حضور حداکثري اصحاب قلم و رسانه جهت انعکاس خبري همايش ملي مجازي زيست جهان پسا کرونا اعلام نمودند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها