کسب رتبه برتر دانشگاه ایلام در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان ایلام

خانه خبرها
کسب رتبه برتر دانشگاه ايلام در بيست و سومين جشنواره شهيد رجايي  استان ايلام

در ارزيابي عملکرد سال 98 دستگاه‌هاي اجرايي استان ايلام در بيست و سومين جشنواره شهيد رجايي، دانشگاه ايلام موفق به کسب «رتبه برتر» در استقرار ميز خدمت در  ميان دستگاه‌هاي اجرايي استان شد.

    به گزارش روابط عمومي، در بيست و سومين جشنواره شهيد رجايي در استان ايلام، که با حضور استاندار ايلامو مسؤولان استان در سالن شهيد رجايي استانداري برگزار گرديد و بر اساس ارزيابي عملکرد در سال 98، در فضايي رقابتي و منطبق بر الگوهاي روز مديرتي از دستگاه‌هاي اجرايي به عنوان حوزه‌هاي برتر تجليل بعمل آمد، دانشگاه ايلام حائز رتبه برتر در استقرار ميز خدمت شد.

هدف غايي برنامه جامع اصلاح نظام اداري و همه برنامه‌ها و فعاليت هاي عمومي و اختصاصي دستگاه‌هاي اجرايي، ارتقاي بهره‌وري و ارائه خدمات مطلوب به جامعه و مراجعين است که در نظام ارزيابي عملکرد در قالب "استقرار ميز خدمت و صيانت از حقوق شهروندي در نظام اداري" تبلور مي‌يابد که به لطف خداوند دانشگاه ايلام در اين حوزه بسيار مهم و استراتژيک حائز رتبه برتر شده است.

بنا به اين گزارش: آقاي سليماني دشتکي استاندار ايلام با اهداء لوح تقدير به دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، مراتب قدراني خود از ايشان و همکاران دانشگاه اعلام نمود.

لازم به ذكر است جشنواره شهيد رجايي به منظور شناسايي و تقدير از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ‌و ملت شريف و بزرگوار ايران اسلامي و نهادينه‌كردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي در سطوح مختلف از طريق تقدير و تشويق آنها هر سال در سطوح ملي، دستگاهي و استاني برگزار مي‌شود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها