پروژه سردر اصلی دانشگاه ایلام طراحی و برای جانمایی به پیمانکار واگذار گردید

خانه خبرها

پروژه سردر اصلي دانشگاه ايلام طراحي شد، که بعد از تأييد اداره کل نظارت بر طرح‌هاي عمراني وزارت عتف، براي جانمايي به پيمانکار واگذار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، طراحي و ساخت سازه‌هاي خاص و نمادين در همه نقاط جهان و علي‌الخصوص در مراکز دانشگاهي داراي اهميت  بسزايي است و از طرفي طراحي و ساخت سردر  اصلي دانشگاه‌ها  به نوعي نماد آن دانشگاه و نمايانگر اهداف و خط مشي دانشگاه است که باعث ايجاد يک هويت خاص براي آن دانشگاه مي گردد.

بنا به اين گزارش: طراحي و احداث سردر اصلي دانشگاه ايلام يکي از برنامه‌هاي دانشگاه در سالهاي 97 و 98 بود،  که فراخوان طراحي آن به شکل رقابتي برگزار شد و در نهايت از بين بيش از 20 اثر دريافتي، طرح پيشنهادي مهندس يوسف يوسفي مورد پذيرش قرار گرفت، که بعد از تأييد اداره کل نظارت بر طرح‌هاي عمراني وزارت عتف، در اوايل ماه جاري جهت تهيه نقشه‌هاي فاز دو معماري – طراحي سازه، تأسيسات برقي و مکانيکي و جانماي به شرکت مشاور پارسه گستر واگذار گرديد.

اين گزارش مي‌افزايد: جانمايي سردر، با ارائه سه پيشنهاد در مراحل داوري و انتخاب مي‌باشد و همچنين بخشي از سازه سردر طراحي شده و توسط گروه مطالعات مهندسين مشاور، جهت کنترل به دفتر طرح‌هاي عمراني دانشگاه ارائه شده است.

شايان ذکر است ماهيت اين پروژه و محل قرارگيري در محل تردد به دانشگاه‌هاي استان، باعث مي‌شود در آينده اين سردر به عنوان يکي از اِلمان‌هاي مهم شهر ايلام خودنمايي کند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها