بخشی از آزمون سراسری 1399 با حضور 4047 داوطلب در دانشگاه ایلام برگزار می‌گردد

خانه خبرها

دکتر مصطفي نعمتي معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام و نماينده تام‌الاختيار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه ايلام، عنوان کرد: بخشي از آزمون سراسري 1399 با حضور 4057 داوطلب و با رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي در دانشگاه ايلام، برگزار مي‌گردد.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر مصطفي نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام درباره روند برگزاري آزمون سراسري 1399، بيان داشت: اين آزمون در نوبت صبح روزهاي چهارشنبه 29، پنج شنبه 30، جمعه 31 مردادماه و شنبه اول شهريور ماه در سراسر کشور با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي مصوب، برگزار خواهد شد، که در سال جاري مجموعاً 14239 دواطلب شامل: 8307 نفر خانم و 5932 نفر آقا، در 12 حوزه در استان ايلام به رقابت خواهند پردخت.

دکتر نعمتي، افزود: به روال سال‌هاي گذشته، بخشي از اين آزمون با حضور 4047 نفر، شامل: 1687 خانم و 2360 آقا، در دانشگاه ايلام برگزار مي‌گردد.

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه، يادآور شد: در راستاي حفظ سلامت داوطلبان، تمام فضاها و وسايل موجود در حوزه‌هاي برگزاري آزمون قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضد عفوني خواهند شد، که اين روند از عصر ديروز آغاز شده است.

دکتر نعمتي افزود: همچنين تمام عوامل اجرايي، انتظامات و داوطلبان موظف به استفاده از ماسک هستند و لذا از ورود کساني که ماسک همراه نداشته باشند به محل برگزاري آزمون ممانعت بعمل مي‌آيد.

نماينده تام‌الاختيار سازمان سنجش در دانشگاه ايلام، اضافه کرد: در مرحله ورود و اجراي آزمون هم فاصله اجتماعي بر اساس ضوابط، رعايت مي‌گردد.

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه، خاطرنشان کرد: نمانيدگان مرکز بهداشت در محل حوزه‌هاي آزمون حضور خواهند داشت و بر روند اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي نظارت خواهند کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها