اختصاص دوازده میلیارد تومان از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تکمیل پروژه مجتمع نوآوری و فناوری دانشگاه

خانه خبرها

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه عنوان کرد: معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري مبلغ دوازده ميليارد تومان اعتبار براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه ايلام اختصاص داد، که ان‌شاء الله تا بهمن ماه به بهره‌برداري مي‌رسد.

   به گزارش روابط عمومي، بيست و هفتمين جلسه شوراي دانشگاه با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه و رئيس شورا، معاونين و ديگر اعضاء صبح روز يک‌شنبه 1399/06/23 در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين جلسه دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با اشاره به برگزاري برنامه‌هاي مختلف در سطح دانشگاه در چند ماه اخير، بيان کرد: خوشبختانه دانشگاه ايلام  آزمون‌‌هاي سراسري، کارشناسي ارشد و دکتري را با موفقيت، امنيت کامل و رعايت دقيق پروتکل‌هاي بهداشتي و بدون هيچ‌گونه حاشيه‌اي برگزار کرد، که علاوه بر رضايتمندي داوطلبان و مقامات اجرايي استان، مورد رضايت و تقدير وزير علوم و مسؤولين سازمان سنجش هم قرار گرفت.

رئيس دانشگاه برگزاري ترم تابستانه سال جاري بصورت مجازي را يک دستاورد مهم عنوان کرد و گفت: ترم تابستانه با حضور 641  دانشجو در قالب 47 کد درسي  با کيفيت خوب، براي اولين بار  به صورت مجازي برگزار گرديد.

دکتر  علي‌اکبري بازديد دکتر ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهور از دانشگاه در ماه جاري را رخدادي مهم عنوان کرد و گفت: با کمال خرسندي تلاش همکاران اينجانب نتيجه داد و دکتر ستاري در اين بازديد، ضمن افتتاح مجتمع گلخانه‌هاي تحقيقاتي و مرکز نوآوري و فناوري، از روند توسعه دانشگاه ايلام ابراز رضايت نمود و در نهايت با اختصاص  12 ميليارد تومان کمک مالي براي راه‌اندازي مجتمع  نوآوري و فناوري دانشگاه موافقت نمود، که مراحل اداري آن در حال انجام است و ان شاء الله تا بهمن ماه سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.

رئيس دانشگاه در ادامه بازسازي و نوسازي دو خوابگاه دانشجويي  را از رخدادهاي مثبت ديگر عنوان کرد و بيان داشت: عليرغم محدوديت‌هاي مالي و با رايزني و پي گيري در سطح وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجويان، سال گذشته دو سراي دانشجويي شهيد مطهري و شهيد ورمزيار و امسال هم دو سراي شهيد اختيارزاده و دانش بازسازي و نوسازي گرديدند که اتفاقي مهم در حوزه دانشجويي مي‌باشد.

در ادامه اين جلسه، اعضاي شورا به بحث و تبادل نظر در زمينه روند بازگشايي دانشگاه در سال جديد تحصيلي پرداختند، که بعد از جمع‌بندي نظرات مقرر شد؛ تصميات شورا در قالب يک اطلاعيه منتشر گردد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها