موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد پنج رشته تحصیلی کارشناسی ارشد جدید در دانشگاه ایلام

خانه خبرها

رئيس دانشگاه ايلام عنوان کرد: با موافقت شوراي گسترش آموزش عالي وزرات علوم، پنج رشته تحصيلي جديد کارشناسي ارشد در دانشگاه ايلام راه‌اندازي گرديد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با اعلام اين خبر اظهار داشت که در سال تحصيلي 400 -1399، پنج رشته کارشناسي ارشد جديد شامل: حسابداري مديريت، هوش مصنوعي و رباتيک، جامعه‌شناسي، تاريخ اسلام و علوم تربيتي (آموزش و بهسازي منابع انساني) با موافقت دفتر گسترش در دانشگاه ايلام ايجاد گرديده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در مقطع کارشناسي ارشد مي‌توانند آنها را به عنوان اولويت در سال تحصيلي جديد انتخاب نمايند.

دکتر علي‌اکبري افزود: همچنين داوطلبان مي‌توانند جهت کسب اطلاع بيشتر به دفترچه راهنماي انتخاب رشته کارشناسي ارشد و اصلاحيه دفترچه راهنما در سايت سازمان سنجش مراجعه نمايند.

رئيس دانشگاه اضافه کرد که ايجاد اين رشته‌ها در دانشگاه سبب تغييرات و تحولات ساختاري در حوزه آموزشي و پژوهشي دانشگاه ايلام مي‌گردد، به گونه‌اي که گروه علوم تربيتي و روانشناسي در آينده نزديک داير خواهد شد و با افزايش رشته‌هاي گروه تاريخ به سه رشته، اين گروه با تصويب هيأت امنا بصورت مستقل فعاليت خواهد داشت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها