دانشگاه ایلام عضو هیأت علمی جذب می‌ کند

خانه خبرها

دکتر کوخايي زاده معاون آموزش و تحصيلات تکميلي و دبير هيأت جذب دانشگاه ايلام، گفت:  فراخوان 1401 جذب اعضاي هيأت علمي، که قرار بود در ارديبهشت ماه جاري اعلام شود، بنا به دلائلي تا تيرماه سال جاري به تعويق افتاد.

    به گزارش روابط عمومي،دکتر کوخايي زادهبا باين اين خبر اظهار داشت: دانشگاه ايلام با توجه به برنامه‌اي که در جذب اعضاي هيأت علمي شايسته از بين دانش آموختگان برجسته دانشگاه‌هاي معتبر کشور دارد، در اين فراخوان با توجه به سهميه‌ تخصيصي خود به وسيله دفتر نظارت و ارزيابي وزارت عتف، درخواست‌هاي گروه‌هاي متقاضي جذب اعضاي هيأت علمي جديد در دانشکده‌هاي مختلف را در سامانه جذب وزارت علوم بارگذاري نموده است.

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام، افزود: متقاضيان محترم مي توانند درصورت وجود اعلام نياز متناسب با رشته گرايش خود، با مراجعه به سايت مرکز جذب به آدرس: https://applicant.markazjazb.ir/account/login  نسبت به ثبت نام در فراخوان ادقام نمايند. 

دبير هيأت جذب دانشگاه ايلام، يادآور شد: ثبت نام فراخوان جذب هيات علمي وزارت علوم از ساعت 10صبح روز دوشنبه بيستم تيرماه شروع شده و تا ساعت 14 روز يکشنبه دوم مرداد ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها