دیدار رئیس دانشگاه ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

خانه خبرها

دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام در ديدار با حجت‌الاسلام و المسلمين کريمي تبار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام، راهکارهاي توسعه حجاب و عفاف در سطح دانشگاه را مورد بحث و بررسي قرار دادند.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام در اين ديدار با بيان اينکه دانشگاه به‌ عنوان قطب فرهنگي؛ مي‌تواند تأثيرگذاري زيادي در  سطح جامعه داشته باشد، اظهار داشت: با استفاده از برگزاري اردوهاي راهيان نور و جهادي، استفاده از ظرفيت اساتيد فعال فرهنگي، استفاده از  پتانسيل چهره‌هاي فرهنگي تاثيرگذار در سطح دانشگاه‌ها، استفاده از پوشش  مناسب متناسب با فرهنگ اسلامي براي دانشجويان و استفاده از مراکز مشاوره  براي ترويج فرهنگ اسلامي - ايراني مي‌توان فرهنگ عفاف و حجاب را توسعه داد.

دکتر علي‌محمدي با اشاره به حساسيت برنامه‌هاي فرهنگي، يادآور شد: فعاليت‌هاي فرهنگي زمان بر و هزينه بر هستند، لذا نيازمند تأمين اعتبار لازم و همکاري و حمايت ساير سازمان‌ها و نهادها براي رسيدن به اهداف مطلوب مي‌باشيم.

در اين نشست حجت‌الاسلام و السمليمن کريمي تبار نماينده ولي فقيه در استان  و امام جمعه ايلام  بيان نمودند، که دانشگاه محيط خوبي براي انتشار هر چه بيشتر فرهنگ و تمدن اسلامي و انقلابي  است و در همين راستا نيازمند سرمايه‌گذاري فرهنگي براي ترويج  فرهنگ عفاف و حجاب است.

حجت الاسلام و السمليمن کريمي تبار، با تأکيد بر کادرسازي  نيروهاي انقلابي در سطح دانشگاه‌ها، يادآور شد: مي‌توان با استفاده از اساتيد فرهيخته و انقلابي آموزه‌هاي قرآني و اسلامي را در سطح دانشگاه‌ها توسعه داد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها