اطلاعیه انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه ایلام (نیمسال اول 1401-1400)

خانه خبرها

  به اطلاع دانشجويان گرامي مقاطع مختلف تحصيلي دانشگاه ايلام مي‌رساند، بر اساس تقويم آموزشي اعلام شده، انتخاب واحد نيمسال اول سال تحصيلي 1401-1400 از روز دوشنبه 1400/06/22 شروع خواهد شد. در اين راستا جهت آگاهي از ليست دروس ارائه شده گروه‌هاي آموزشي به سامانه مربوطه مراجعه و در زمان مقرر نسبت به انتخاب واحد اقدام نماييد. بديهي است تمديد اين زمان‌ها (انتخاب واحد و حذف و اضافه) امکانپذير نبوده و در صورت عدم رعايت زمان‌هاي اشاره شده، مسئوليت آن بر عهده شخص دانشجو خواهد بود.

لينک تقويم آموزشي نيمسال:

https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1400/9140062-calendar4001.pdf
لينک دروس ارائه شده:

https://ilam.ac.ir/dep/edu/
لينک سامانه آموزشي گلستان جهت انتخاب واحد و حذف و اضافه:

https://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm

نکات مهم:

1-کليه کلاس‌ها و فعاليت‌هاي آموزشي به صورت مجازي  از تاريخ  1400/06/27 (مطابق با تقويم آموزشي) شروع خواهد شد. به اساتيد محترم نيز تأکيد شده است که تمامي کلاس ها با هر تعداد دانشجو تشکيل گردد و حضور و غياب توسط آموزش دانشکده ها و  اداره کل آموزش کنترل و جهت اعمال در سيستم آموزش جمع آوري خواهد شد.

2-انتخاب واحد فقط از طريق سامانه آموزشي گلستان و در تاريخهاي اعلام شده صورت مي‌گيرد و هيچگونه فرصت ديگري جهت انتخاب واحد با تأخير براي دانشجوياني، که به هردليل نسبت به انتخاب واحد اقدام ننمايند در نظر گرفته نخواهد شد.

3-دانشجويان در مرحله حذف و اضافه مجاز به اخذ 2 درس، حذف 2 درس و تغيير گروه 1 درس بوده و امکان انتخاب واحد براي آنان در اين مرحله وجود نخواهد داشت.

4-رعايت کليه موارد آموزشي در مرحله انتخاب واحد ازجمله پيشنياز، همنياز، تطابق درس از نظر تعداد واحد و نام درس با سرفصل دروس رشته دانشجو، تداخل برنامه هفتگي، تداخل  برنامه امتحاني، حداقل واحد و سقف واحد به عهده دانشجو  بوده و در صورت عدم رعايت موارد مذکور، در هر زمان از ترم که مشخص شود (حتي زمان امتحان پايان‌ترم) درس غير مجاز حذف خواهد شد.

5-در مرحله حذف و اضافه امکان حذف دروسي که تعداد دانشجوي ثبتنامي در آن برابر و با کمتر از حدنصاب باشد، نخواهد بود.

6-بدليل امکان تغيير برنامه هفتگي و امتحاني برخي از دروس از طرف گروههاي آموزشي، دانشجويان موظف هستند در مرحله حذف و اضافه و پس از آن، حتماً دروس انتخابي خود را دقيقاً کنترل و بررسي کنند در غير اينصورت مسئوليت هرگونه عدم اطلاع از تداخل برنامه هفتگي و امتحاني و يا حذف دروس بدليل به حد نصاب نرسيدن به عهده دانشجو مي باشد.

7-دانشجويان مقاطع تحصيلات تکميلي که دروس نظري را گذرانده و در حال انجام رساله و يا پايان نامه خود هستند، لازم است همانند ساير دانشجويان درس رساله و پايان نامه را انتخاب واحد نمايند. در غير اينصورت سامانه آموزشي براي ايشان عدم مراجعه صادر نموده و مسئوليت آن با شخص دانشجو خواهد بود.

8-دانشجويان شبانه و ساير دانشجوياني که بدهي مالي دارند لازم است قبل از انتخاب واحد جهت تسويه حساب شهريه اقدام نمايند. در غير اينصورت امکان انتخاب واحد براي ايشان ميسر نخواهد بود.

 

اداره کل آموزش دانشگاه ايلام

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها