تقدیر ویژه معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام

خانه خبرها

دکتر غلامرضا غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با ارسال لوحي از تلاش‌ها و حمايت‌هاي مؤثر دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام از مجموعه فرهنگي و اجتماعي دانشگاه تقدير بعمل آورد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر غلامرضا غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با ارسال لوحي؛ از تلاش‌ها و حمايت‌هاي مؤثر دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام از مجموعه فرهنگي و اجتماعي دانشگاه در چهار سال اخير تقدير بعمل آورد و تأکيد کرد: بي‌گمان خدمت به نهاد علم و نظام آموزش عالي کشور، که سهم بي‌بديلي در توسعه همه جانبه در ساحت‌هاي علمي، اجتماعي و فرهنگي دارد، جايگاه ممتاز در فعاليت حرفه‌اي و فرهنگي  اجتماعي صاحبان انديشه و خرد دارد. از اين رو وظيفه خود مي‌دانم از تلاش و حمايت‌هاي مؤثر جنابعالي از مجموعه فرهنگي و اجتماعي دانشگاه در چهار سال اخير، که از حيث موضوعات و مسائل مربوط به آن ظرايف، سختي و حساسيت‌هاي ويژه خود را داشته و دارد، نهايت سپاس و قدرداني را داشته باشم.

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت عتف افزود: اميدوارم با اتکال به قدرت الهي، تلاش عالمانه و خستگي‌ناپذير خود همچنان در عرصه دانش و تحقق توسعه پايدار و موزون نقش آفرين؛ و افق‌هاي تازه‌تري را براي نظام جمهوري اسلامي گشوده و براي ملت بزرگ اين سرزمين کهن اعتماد ساز و اميد آفرين باشيد.

دکتر غفاري اضافه کرد:  سعي و همت شما را ارج نهاده و از خداوند بزرگ تن‌درستي و دوام توفيقات‌تان را آرزو دارم.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها