پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت روز پزشک

خانه خبرها

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي ضمن تبريک روز پزشک از اهتمام شايسته و خدمات ارزنده جامعه پزشکي استان ايلام در مبارزه با پديده کرونا تقدير کردند.

به گزارش روابط عمومي، همزمان با زاد روز تولد ابوعلي سينا و روز پزشک، دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس دانشگاه ايلام پيام تبريکي به شرح ذيل صادر کردند:

  يکم شهريور ماه، زاد روز تولد طبيب برجسته ايراني،  ابوعلي سينا که مزين به روز پزشک است، فرصتي مغتم است تا به ياد و پاسداشت خدمات و ايثار جامعه پزشکي کشور از صميم قلب تقدير و تشکر نماييم.

در ماهها و روزهاي اخير با شيوع عجيب ويروس کرونا در ايران، علاوه بر درگذشت تعداد انبوه و غير قابل باور هموطنان عزيزمان، موجي از اضطراب، رنج و احساس نااميدي و استيصال ايجاد شده است. در اين وانفسا، پزشکان عزيز کشورمان و بخصوص پزشکان شريف ايلامي با تلاش‌ شبانه‌روزي، سختکوشي و تحمل انواع مشکلات توانسته‌اند با سربلندي به رسالت انساني و خطير خود عمل نموده و سلامتي، اميد و نشاط را براي بخش قابل توجهي از بيماران و خانواده‌هاي آنان به ارمغان آورند تا مرحمي بر دردهاي آنها شوند.

اينجانب به نمايندگي از جامعه دانشگاهي استان و به حکم وظيفه اخلاقي، ملي و ديني، ضمن تبريک روز پزشک، از اهتمام شايسته و خدمات ارزنده جامعه پزشکي استان ايلام قدرداني نموده و دوام توفيق و سلامتي آنان را از درگاه ايزد منان مسألت دارم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها