مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها

همزمان با روز خانواده و تکريم بازنشستگان و با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، همزمان با روز خانواده و تکريم بازنشستکان، مراسم نماديني با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، حاجي خوراني مدير امور اداري و پشتيباني و شش تن از نمايندگان کارکنان عزيز بازنشسته دانشگاه در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با ابراز خرسندي به جهت حضور در بين کارکنان بازنشسته دانشگاه و تقدير و تشکر از زحمات آنان در روند اعتلاي دانشگاه ايلام، به آرامش حاکم بر دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در ساليان اخير خوشبخانه فرصت و امکان ريل گذاري پيشرفت دانشگاه ايلام بر طبق استانداردهاي آموزش عالي کشور فراهم گشت و از جمله دستاوردهاي اين دوره حاکم شدن آرامش بر دانشگاه بود و اعضاي دانشگاه بدون اضطراب و حاشيه‌، تمام توان خود را در جهت توسعه دانشگاه  در طبق اخلاص گذاشتند.

دکتر علي‌اکبري، با اشاره به اينکه در ساليان گذشته، 95 درصد بودجه دانشگاه براي پرداخت حقوق و مزايا پرداخت مي‌‌گرديد، يادآور شد: استاندارد کشوري حضور يک کارمند به ازاي وجود هر عضو هيأت علمي است، اما در دانشگاه ايلام اين عدد 2/5 به 1 بود، که متاسفانه اين اتفاق زمينه اجراي برنامه‌هاي توسعه‌اي دانشگاه در حوزه‌هاي مختلف را با مشکل مواجه کرد.

رئيس دانشگاه، افزود:از بهمن سال 1393 تاکنون هيچ نيروي جديدي استخدام نشد و با توجه به اينکه تعدادي از کارکنان عزيز در اين دوره هم بازنشسته شدند و همچنين با تدابير، اقدامات و پي‌گيري‌هايي که انجام شد، بودجه دانشگاه پنج برابر گرديد و زمينه براي تصميم‌گيري‌هاي جديد در ارتقاء سطح حقوق اعضاي دانشگاه فراهم گرديد.

دکتر علي‌اکبري، اضافه کرد: هم اکنون همه اعضاي دانشگاه، از ثمره اين راهبرد در حوزه‌هاي گوناگون و از جمله در افزايش حقوق و مزايا استفاده مي‌کنند و از جمله مابه التفاوت افرايش حقوق کارکنان در بهمن 98، در ماه جاري به صورت کامل پرداخت گرديد و  در قضيه تبديل وضعيت کارکنان قراردادي و شرکتي به رسمي، با توجه به بار مالي که دارد، دانشگاه ايلام پيشگام است و طبق آئين نامه اين فرآيند در حال انجام مي‌باشد.

 رئيس دانشگاه، با بيان اينکه اعضاي بازنشسته دانشگاه، نقش اساسي در روند توسعه دانشگاه ايلام داشته‌اند، يادآور شد: الان هم دانشگاه نيازمند تجربه‌ها شما عزيزان است و براي اينکه ارتباط دوسويه کارکنان بازنشسته و دانشگاه تقويت گرديد، يک اتاق در ساختمان قلم چي در اختيار نمايندگانشان قرار مي‌گيرد.

دکتر علي‌اکبري با استقبال از نظرات و درخواست‌هاي نمايندگان کارکنان بازنشسته دانشگاه، دستور دادند درخواست‌هاي آنان بصورت دقيق و با حسن نظر بررسي گردد.

در پايان مراسم با هداء لوح و هديه‌اي از نمايندگان کارکنان بازنشسته دانشگاه، تقدير بعمل آمد.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها