پیام تبریک دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت روز خبرنگار

خانه خبرها

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ايلام تبريک گفت و از زحمات ارزشمند و همکاري هميشگي آنان با دانشگاه ايلام قدرداني کرد.

متن پيام دکتر علي‌اکبري به شرح ذيل است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

   خبرنگاران مي توانند  سفيران آگاهي بخش و صداي رساي جامعه  باشند  و با  فعاليت‌ خود روح خودباوري و اميد را در مردم زنده کرده و نقش محوري و زيربنايي در شکل‌گيري هويت سياسي، فرهنگي و اجتماعي کشور ايفاء نمايند.

در دنياي امروز، نفوذ رسانه‌ها و فضاي مجازي و سرعت گردش اطلاعات عامل اصلي  شکل‌گيري تحولات سياسي، فرهنگي و اجتماعي ملي و جهاني است. از اين رو خبرنگاران مستقل، منصف و آزادانديش بعنوان چشمان تيزبين جامعه  با آگاهي بخشي و تلفيق  سرعت و دقت در انعکاس اخبار نقشي بنيادين در شناخت حقيقت و مهندسي تحولات کشور به نفع مردم دارند.

بي ترديد لازمه حضور مقتدرانه و تأثيرگذار در اين شبکه جهاني، فراهم کردن زمينه انتقال آزاد اطلاعات و  وجود رسانه‌هاي مستقل و غيردولتي است، تا امکان نقد واقعي، اطلاع‌رساني معضلات اساسي کشور و نظارت بر همه افراد و دستگاهاي بهره‌مند از بيت‌المال فراهم گردد و زمينه توسعه و سربلندي ايران سرافراز به وجود آيد.

اينجانب ضمن ابراز انزجار از عوامل و انديشه‌اي که عامل  شهادت شهيد محمود صارمي  گرديد، روز خبرنگار را تبريک عرض نموده و مراتب تقدير و تشکر خود را از همه خبرنگاران عزيز استان ايلام، که در طول ساليان اخير با دانشگاه ايلام همکاري و همراهي داشته‌اند و با تلاش‌هاي صادقانه خود اخبار دانشگاه ايلام را در سطح ملي و استاني منعکس کرده‌اند، ابراز مي‌دارم و دست شما عزيران را براي ادامه همکاري‌هاي رسانه‌اي به گرمي مي‌فشارم.

از درگاه خداوند متعال، توفيق و سلامتي روز افزون‌تان را در خدمت به مردم عزيز و سرافراز استانمان آرزومندم.

 

با آرزوي توفيق الهي

دکتر محمد علي‌اکبري

رئيس دانشگاه ايلام

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها