دکتر علی محمدی در آغازین روز کاری عنوان کرد: شورای هم افزایی مدیران پیشین دانشگاه ایلام راه‌اندازی می گردد

خانه خبرها

دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه، در آغازين روز کاري عنوان کرد: در جريان جابجايي کادر اجرايي، رويه اين بود، که از تجربيات مديران پيشين استفاده نمي‌شد، ولي ما به حول و قوه الهي اين رويه را تغيير خواهيم داد و در آينده نزديک، شوراي هم‌افزايي مديران پيشين دانشگاه ايلام را راه‌اندازي خواهيم کرد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه ايلام صبح امروز در بدو ورود به ساختمان مرکزي دانشگاه مورد استقبال اعضاي هيأت علمي و کارکنان دانشگاه قرار گرفت و سپس در جريان نشستي که با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس پيشين دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول دفاتر  نهاد نمايندگي  مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان، حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام، دکتر ميرزايي حيدري رئيس دانشگاه آزاد اسلامي مرکز ايلام و معاونين دانشگاه در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد، با تشکر از زحمات دکتر علي‌اکبري رئيس پيشين دانشگاه و تيم همراهشان، يادآور شد: دانشگاه ايلام در سال 1370 با فرمان مقام معظم تأسيس شد و در اين مدت 30 سال  همه رؤساي پيشين دانشگاه، به انحاء مختلف براي اعتلاي دانشگاه ايلام متقبل زحمت شدند و لذا بر خود لازم مي‌دانم قدردان همه زحمات اين عزيزان باشم.

دکتر علي محمدي، با بيان اينکه شوراي هم‌افزايي مديران ادوار پيشين دانشگاه راه‌اندازي مي‌گردد، اظهار کرد: در جريان تغيير دولت‌ها و جابجايي کادر اجرايي در سطح کشور، متأسفانه رويه اين بود، که از تجربيات مديران سابق استفاده نمي‌شد، ولي ما اين روند را به حول و قوه الهي تغيير خواهيم داد، چرا که تجارب مديران سابق، سرمايه‌اي ارزشمند است، که مي‌تواند به هم‌ افزايي کمک کند و در روند رشد و شکوفايي دانشگاه مؤثر و مفيد باشد.

سرپرست دانشگاه، با تأکيد بر اينکه هرگونه تغيير و تحولي به معناي انکار تلاش مديران پيشين نيست، از معاونين، روساي دانشکده‌ها و مديران دانشگاه خواست با تمام توان به کار خود ادامه دهند، تا در امور جاري دانشگاه وقفه ايجاد نگردد.

در اين نشست، دکتر علي‌اکبري رئيس پيشين دانشگاه، با خوش آمدگويي و تبريک به دکتر علي‌محمدي، يادآور شد: خدا را شاکرم که چند دوره فرصت خدمت در سمت رئيس دانشگاه ايلام را نصيب اينجانب کرد و اکنون با کمال رضايت و طيب خاطر، سمت رياست دانشگاه را به برادر عزيز و دوست ديرينم جناب آقاي دکتر علي‌محمدي واگذار مي‌کنم.

رئيس پيشين دانشگاه، افزود: بسيار خوشحالم، که اين مسئوليت را به دکتر علي‌محمدي واگذار مي‌کنم، به اين جهت که ايشان دانش کافي و تجربه لازم در اين خصوص را دارا مي‌باشد.  

دکتر علي‌اکبري، با بيان اينکه رئيس دانشگاه ايلام فقط يک سمت اداري نيست، بلکه يک عنوان فرهنگي و اجتماعي است، تأکيد کرد: با تمام توان آمده کمک به دکتر علي‌محمدي و تيم همراهشان خواهم بود و از هيچ کمکي مضايقه ندارم.

در اين ادامه،  حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول دفاتر نهاد نمايندگي  مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان از زحمات دکتر علي‌اکبري و تيم همراهش تشکرد نمود و با ابراز خرسندي از انتصاب دکتر علي‌محمدي به سمت سرپرست دانشگاه ايلام، خاطرنشان کرد: دکتر علي‌محمدي به واسطه صداقت، تجربه و انگيزه لازم، گزينه مناسبي براي اين سمت است، که ان شاء الله با حسن تدبير در راستاي توسعه دانشگاه گام بر خواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام نيز در اين نشست، با بيان اينکه جابجايي در سمت‌هاي اجرايي يک سنت الهي براي خدمت بهتر  است، يادآور شد: بنيان اين تغييرات، جابجا شدن روش‌ها و سلايق است و به هيچ عنوان به معناي نفي تلاش‌هاي ديگران نيست.

حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد با تشکر از زحمات دکتر علي‌اکبري و تبريک به دکتر علي‌محمدي به جهت انتصاب بعنوان سرپرست دانشگاه ايلام، خاطرنشان کرد: به واسطه اينکه قرار است همه در راستاي اعتلاي دانشگاه گام برداريم، لذا بايد با هم رفيق باشيم و اختلاف سليقه را به چالش تبديل نکنيم.

در ادامه حاضرين، بر مزار شهداي گمنام دانشگاه حضور يافتند و با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهيدان اداي احترام کردند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها