اطلاعیه شماره یک ستاد مدیریت کرونا ویژه دانشگاه ایلام در سال تحصیلی 1401-1400

خانه خبرها

    پيرو مصوبات ستاد ملي مديريت کرونا و دستور مقام عالي وزارت مبني بر برنامه‌ريزي دانشگاه‌ها براي از سرگيري آموزش حضوري بصورت تدريجي و با اتخاذ تدابير لازم، نخستين جلسة ستاد مديريت کرونا دانشگاه ايلام در سال تحصيلي جديد روز چهار شنبه مورخ 1400/07/21 برگزار و موارد زير به تصويب رسيد:

1-  انجام واکسيناسيون و ارائه کارت ديجيتالي تزريق واکسن براي حضور و ارائه خدمات به کلية اعضاي هيأت علمي، کارکنان، مدرسان مدعو و دانشجويان الزامي مي باشد. تبصره: مسئوليت عواقب عدم انجام واکسيناسيون بر عهدة افراد مذکور خواهد بود

2- آموزش در مقطع دکتري از روز شنبه مورخ 1400/08/01 بصورت حضوري مي‌باشد. در صورت موافقت و تائيد شوراي آموزشي دانشکده‌ها، آموزش و برگزاري کلاس‌هاي نظري اين مقطع مي‌تواند بصورت مجازي يا به صورت ترکيبي انجام پذيرد.

3- برگزاري دروس عملي در مقطع کارشناسي و کارشناسي ارشد از نيمه دوم آبان ماه 1400 با هماهنگي معاونين آموزشي دانشکده ها و مديران گروههاي آموزشي به صورت دوره هاي  فشرده کارگاهي و آزمايشگاهي و برابر  برنامه زمان بندي امکان پذير خواهد بود که توسط مراجع ذيربط به اطلاع دانشجويان خواهد رسيد.

 4-آندسته از دانشجويان مقاطع مختلف تحصيلي که براي انجام پروژه‌ها و شرکت در کلاسهاي عملي خود نيازمند استفاده از سراهاي دانشگاه مي باشند با تائيد اساتيد راهنما، معاونين آموزشي دانشکده‌ها و معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه، با تعهد به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي مي توانند از اين اماکن استفاده نمايند. بديهي است در صورت تغيير وضعيت و اعلام ستاد مديريت مبارزه با کرونا، شرايط جديد متعاقبا" اعلام خواهد شد.

 

                  روابط عمومي دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها