پرداخت پژوهانه اساتید دانشگاه ایلام بروز گردید

خانه خبرها

مدير امور پژوهشي دانشگاه عنوان کرد: در راستاي ارتقاء سطح فعاليت‌هاي پژوهشي و فناوري، پرداخت پژوهانه اساتيد دانشگاه ايلام بروز گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر نورالدين رستمي مدير امور پژوهش و فناوري دانشگاه ايلام، گفت: تا قبل از سال 1393 مبناي پرداخت پژوهانة اعضاي هيأت علمي بر اساس آيين نامه پژوهانه، امتيازات کسب شده در يک سال تحصيلي قبل محاسبه و فقط اقساط 1 و 2 آن به مبلغ  70 درصد مبلغ کل قرارداد پرداخت مي‌شد. اما از سال 1393 به بعد، معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه خود را متعهد به پرداخت پژوهانه بصورت کامل نمود و سپس طي دو مرحله، عقب ماندگي يک ساله گرنت را جبران نمود. به عنوان مثال پژوهانه سال 1399 بر اساس امتيازهاي پژوهشي مکتسبه منتهي به 1399/06/31 محاسبه گرديده است.

مدير امور پژوهش و فناوري دانشگاه افزود: اکنون اين معاونت در نظر دارد پرداخت پژوهانه را بروز نمايد و لذا از کلية همکاران درخواست مي‌نمايد تمام فعاليت هاي پژوهشي و فناوري خود را که تا تاريخ 1399/12/30 انجام شده در سامانه مديريت پژوهش و فناوري بارگذاري نمايند.

دکتر رستمي اضافه کرد: همکاران محترم در صورتي که فعاليتي داشته و در سنوات قبل پژوهانه آن را دريافت نکرده‌اند، موضوع را به مديريت امور پژوهشي اطلاع تا اقدامات بعدي مبني بر بررسي و پرداخت انجام پذيرد.

مدير امور پژوهش و فناوري دانشگاه در پايان خطاب به اساتيد دانشگاه يادآور شد: از همکاران محترم هيأت علمي تقاضامندم با انجام فعاليت‌هاي پژوهشي و فناوري با کيفيت و اصيل، زمينة ارتقاء سطح دانشگاه را در رتبه بندي‌هاي ملي و بين المللي فراهم نموده و در چاچوب قوانين و مقررات پژوهشي، اين معاونت هم از هيچ حمايتي دريغ نخواهد کرد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها