نشست سرپرست دانشگاه با کارکنان بازنشسته برگزار گردید

خانه خبرها

در فضايي صميمانه،  نشست دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه و جمعي از کارکنان بازنشسته صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه با ابراز خرسندي از حضور در بين کارکنان بازنشسته دانشگاه، يادآور شد: تکريم بازنشستگان دانشگاه، جزو اولويت‌هاي برنامه‌هاي تيم مديريت جديد دانشگاه است و ان شاء الله از تمام ظرفيت‌ها براي ارتقاء سطح خدمات رساني به آنها استفاده خواهد شد، تا شاهد شور، اميد و رضايتمندي در بين اين عزيزان باشيم.

دکتر علي‌محمدي، افزود: اساتيد و کارکنان بازنشسته دانشگاه ساليان متمادي و در شرايط سخت و از جمله در دوران دفاع مقدس، با اخلاص براي توسعه دانشگاه تلاش کرده‌اند و لذا اينجانب و همکارانم تصميم جدي داريم از تجارب ارزشمند اين عزيزان براي پيشبرد اهداف عالي دانشگاه به شکل‌هاي مختلف بهره‌مند شويم.

سرپرست دانشگاه، اضافه کرد: برنامه‌هاي متنوعي را در نظر داريم و از جمله ان شاء الله در منزل تعدادي از اين عزيزان حضور خواهيم يافت، تا قدردان زحمات آنان باشيم.

دکتر علي‌محمدي، با اشاره به شرايط نامطلوب وضعيت بودجه دانشگاه، گفت: با توجه به کسري موجود، امسال نمي‌توانيم اقدام خاصي براي توسعه رفاهيات عزيزان بازنشسته داشته باشيم، اما با فضل الهي و با پي‌گيري‌ها و  رايزني‌هاي انجام شده، بودجه دانشگاه در سال آينده 41 درصد افزايش يافته است، که اگر به تصويب نهايي برسد، زمينه را براي توسعه رفاهيات اعضاي دانشگاه و از جمله اساتيد و کارکنان بازنشسه فراهم مي‌کند.

در اين نشست کارکنان بازنشسته به بيان نظرات، پيشنهادات و انتظارات مورد نظر خود پرداختند و دکتر علي‌محمدي هم بعد از استماع سخنان ايشان، دستور لازم را در خصوص پي‌‌گيري اين مطالبات صادر کردند.

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها