جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود/ آغاز ثبت نام از 20 آذرماه

خانه خبرها

مدير امور دانشجويي دانشگاه ايلام با اشاره به اينکه بيست و نهمين و سي امين دوره جشنواره دانشجوي نمونه در سال جاري برگزار مي‌شود، گفت: دانشجويان متقاضي مي‌توانند از تاريخ شنبه 20 تا سه‌شنبه 30 آذرماه در سامانه جامع امور دانشحويان (سجاد) به آدرس www.portal.saorg.ir ثبت نام کنند.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر مجيد ميراب بالو مدير امور دانشجويي دانشگاه ايلام ضمن بيان اين خبر، اظهار کرد: در جشنواره سال 1400 که بيست و نهمين و سي امين دوره انتخاب دانشجويان نمونه است، فرآيند جشنواره بر اساس زمان بندي‌هاي پيش بيني شده در هفته سوم آذر آغاز و در اسفندماه با برگزاري مراسم تجليل به پايان خواهد رسيد.

دکتر ميراب بالو با اشاره به اينکه همانند سال‌هاي گذشته کليه مراحل ثبت نام و مرحله داوري دانشگاهي و داوري مرحله کشوري در سامانه الکترونيکي انجام مي‌پذيرد، گفت: فرايند داوري جشنواره دانشجوي نمونه در دو مرحله دانشگاهي و کشوري انجام مي شود؛ که نخست دانشجويان در سطح دانشگاه به رقابت مي‌پردازند و آن دسته از دانشجوياني که برترين امتيازات را بر اساس آيين نامه و صرف نظر از حد نصاب‌هاي آن کسب نموده‌اند، به عنوان برگزيدگان مورد تقدير دانشگاه  قرار مي‌گيرند و آن تعداد از متقاضيان که شرايط معرفي به مرحله دوم را کسب نموده‌اند به دبيرخانه مرکزي معرفي مي شوند.

مدير امور دانشجويي دانشگاه در خصوص تعييرات اين دوره از جشنواره نسبت به سال گذشته، بيان داشت: براي اولين بار برگزيدگان دانشجويان بين‌المللي نيز معرفي مي‌شوند و امکان شرکت به دانشجوياني که بعد از فراخوان سال 98 فارغ‌التحصيل شده‌اند، دانشجوياني که مرخصي بدون احتساب سنوات در ترمي که به کرونا مبتلا شده‌اند دارند و کسب 3 امتياز به صورت افزوده در بخش فرهنگي ويژه فعاليت‌هاي داوطلبانه در زمان کرونا، از ويژگي‌هاي اين دوره از جشنواره نسبت به دوره‌هاي گذشته است.

شرايط شرکت کنندگان:

1- حداقل معدل کل جهت شرکت‌کنندگان دانشجويان در اين رقابت در مقطع کارشناسي (16)، کارشناسي ارشد (17)، کارشناسي ارشد پيوسته و دکتري عمومي (16)، دکتري پيوسته (17) و دکتري تخصصي PhD (17) مي باشد.

2- دانشجويان مقطع کارشناسي ارشد و دکتري بدون احتساب نمره پايان نامه بايد حدنصاب معدل کل بند فوق را احراز نمايند.

3- شرط سني در جشنواره دانشجوي نمونه حداکثر 41 سال مي باشد.

4- براي دانشجويان مقطع دکتري تخصصي پژوهش محور شرط ورود به جشنواره، پذيرش يک مقاله ISI در همان مقطع تحصيلي مي باشد.

5- براي دانشجويان مقاطع تحصيلات تکميلي کسب شرط حداقل معدل در مقاطع قبلي (حداقل معدل 16 در مقطع کارشناسي براي دانشجويان کارشناسي ارشد، معدل 17 در مقطع کارشناسي ارشد براي دانشجويان دکتري تخصصي) الزامي است.

6- دانشجويان پس از طي حداقل چهار نيمسال در مقطع کارشناسي، دو نيمسال در مقطع کارشناسي ارشد، شش نيمسال در مقطع دکتري تخصصي و پس از گذراندن آزمون جامع در مقطع دکتري تخصصي مي‌توانند در اين رقابت شرکت نمايند.

7- نداشتن سابقه سنواتي براي شرکت در فراخوان به عنوان شرط ورود الزامي است. (کارشناسي 8 نيمسال، کارشناسي ارشد 4 نيمسال، دکتري تخصصي 8 نيمسال).

8- کسب امتيازات آزمون زبان (مندرج در آيين نامه) براي دانشجويان مقاطع تحصيلات تکميلي الزامي است.

آيين نامه و جدول امتيازات: https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1400/861400918-Ayennameh.pdf

توجه:

1- دو سال متوالي است که دانشجويان دکتري دانشگاه ايلام بعنوان دانشجوي نمونه کشوري انتخاب شده‌اند.

2- دانشجويان گرامي براي هرگونه سوال و يا مشاوره مي‌توانند همه روزه به مديريت دانشجويي دانشگاه مراجعه نمايند.

 

جدول عملياتي فرآيند دانشجوي نمونه سال 1400:

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها