اصلاحیه اطلاعیه معاونت دانشجویی دانشگاه ایلام در ارتباط با اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400

خانه خبرها

   ضمن تبريک سال نو خدمت تمامي دانشجويان گرامي، با توجه به تصميم ستاد ملي کرونا و دستورالعمل وزارت عتف مبني بر حضوري شدن آموزش در دانشگاه‌ها، و اطلاعيه اخير معاونت آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام، اسکان دانشجويان در سراهاي دانشجويي (خوابگاه‌ها) به شرح ذيل مي‌باشد:

1- اسکان دانشجويان در خوابگاه منوط به تزريق سه دوز واکسن کرونا  و همراه داشتن گواهي سلامت در زمان ورود به خوابگاه مي‌باشد.

2-جهت ثبت کارت ديجيتالي واکسيناسيون به سامانه واکسيناسيون دانشگاه ايلام (دوز سوم) به آدرس مقابل مراجعه نماييد: https://ilam.ac.ir/vcr/

3- دانشجويان تحصيلات تکميلي:

1-3- دانشجوياني که قبل از تعطيلات سال نو در خوابگاه ها اسکان داشته‌اند، نيازي به اخذ مجوز ورود نداشته و با همراه داشتن گواهي سلامت و تزريق سه دوز واکسن مي توانند از 1401/01/14 از خدمات خوابگاهي استفاده نمايند.

2-3-دانشجوياني که جديداً نياز به اسکان در خوابگاه دارند، پس از تشکيل پرونده مي‌توانند از  1401/01/14 از خدمات خوابگاهي استفاده نمايند.

4-  دانشجويان کارشناسي:

 با توجه به حضور کليه دانشجويان مقاطع کارداني و کارشناسي (از  1401/01/20)، اداره خوابگاه‌ها از تاريخ 1401/01/15 لغايت 1401/01/18 آماده ثبت نام دانشجويان واجد شرايط (مراجعه به سامانه) مي‌باشد.

5-دانشجوياني که کارت واکسيناسيون دوز سوم را در سامانه واکسيناسيون بارگزاري کرده‌اند مي‌توانند جهت درخواست خوابگاه به آدرس زير مراجعه نمايند: https://housing.ilam.ac.ir/home

 6-با توجه به شرايط فعلي کرونايي کشور، ظرفيت خوابگاه‌ها کمتر از سال‌هاي قبل مي‌باشد؛ لذا  اولويت اسکان در ابتدا با دانشجويان غيربومي (خارج از استان ايلام) و سپس دانشجويان شهرستان‌هاي آبدانان، دهلران، دره شهر و مهران مي‌باشد.

 


معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها