تجلیل سرپرست دانشگاه ایلام از یاوران علمی بازنشسته دانشگاه در سال 1400

خانه خبرها

در نشستي صميمانه، دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه با اهداء لوح و هدايايي از ياوران علمي دانشگاه، که در سال 1400 به افتخار بازنشتگي نائل آمده‌اند، تجليل بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومي، در اين نشست که دکتر کوخايي زاده معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر رشنوادي مشاور رئيس و مدير حوزه رياست و حاجي لطفي مقدم مدير امور اداري و پشتيباني حضور داشتند، دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه با ابراز خرسندي از حضور در بين کارکنان بازنشسته، اظهار داشت: از سال 1370 که دانشگاه ايلام تأسيس گرديد، تاکنون همه دانشگاهيان در روند توسعه دانشگاه تأثيرگذار بوده‌اند و در همين راستا کارمندان عزيزي، که در همان اوليل راه‌اندازي دانشگاه استخدام گرديدند، زحمات خالصانه و طاقت‌فرسايي را براي اعتلاي دانشگاه ايلام به انجام رساندند، که در حافظه تاريخي ما ثبت است و لذا اينجانب قدردان زحمات اين عزيزان هستم.

سرپرست دانشگاه با تأکيد بر استفاده از تجربه و توان ياوران علمي بازنشسته دانشگاه، گفت: از تمام ظرفيت‌ها براي ارتقاء سطح خدمات رساني بازنشتگان دانشگاه و بهره‌مندي از تجربيات و توانايي‌هاي آنان استفاده خواهد شد.

دکتر علي‌محمدي، افزود: ان شاء الله در سال 1401، برنامه‌هاي رفاهي، تفريحي و زيارتي متنوعي را براي کارکنان بازنشسته و خانواده‌هاي محترمشان انجام خواهيم داد.

 در اين نشست کارکنان بازنشسته به بيان نظرات، پيشنهادات و انتظارات مورد نظر خود پرداختند و دکتر علي‌محمدي هم بعد از استماع سخنان ايشان، دستور لازم را در خصوص پي‌‌گيري اين مطالبات صادر کردند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها