پیام تبریک دکتر طاهر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه ایلام به مناسبت سال نو شمسی

خانه خبرها

به مناسبت آغاز سال نو شمسي، دکتر طاهر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه ايلام با ارسال پيامي ضمن تشکر از زحمات اعضاي دانشگاه در سال 1400، براي خانواده بزرگ دانشگاه ايلام در سال جديد آرزوي موفقيت نمودند.

    به گزارش روابط عمومي، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

 

      يَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ                 يَامُدَبِّرَ اللَّيْلِ وَ النَّهَار

                يَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ                   حَوِّلْ حَالَنَا إِلَي أَحْسَنِ الْحَال

 

     هم‌آوايي زيباي بهار طبيعت با ايام فرخنده و با سعادت ماه پرفضيلت شعبان، که هر دو جلوه‌هاي حضرت حق در جهان هستي است، فرصتي مغتنم براي تازه شدن و باز نگريستن بر چگونه زيستن مي‌باشد.

در سال 1400، به واسطه انتخاب شايسته دولت انقلابي و جهادي آيت الله رئيسي، گام‌هاي ارزشمندي براي تعالي و توسعه کشور در عرصه‌هاي مختلف برداشته شد و سياست فشار حداکثري استکبار با درايت و تدابير مقام معظم رهبري (مُدّ ظله العالي) با شکست روبرو شد، که نقش دانشگاه‌ها به‌ عنوان گرانيگاه توسعه کشور، در اين روند بسيار حياتي بود و در اين مدت کم، گام‌هايي استوار براي سربلندي و عزت ايران اسلامي برداشته شد. در همين راستا دانشگاه ايلام در سال 1400 عليرغم همه مشکلات موجود، موفقيت‌هاي ارزشمندي را در عرصه‌هاي مختلف با همت و تلاش همه دانشگاهيان به دست آورد، که سزاوار تمجيد و تحسين است.

اينجانب ضمن تشکر و قدرداني از زحمات همکاران محترم و دانشجويان گرامي در سال1400، فرا رسيدن سال نو  1401 را به اعضاي محترم هيأت علمي، کارکنان ارجمند و دانشجويان عزيز تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و آرزومندم سال جديد، سالي سرشار از خير و برکت همراه با سلامتي و سربلندي براي همه عزيزان و خانواده‌هاي محترمشان باشد.

 

                    نوروزتان پيروز

                   دکتر طاهر علي محمدي

                  سرپرست دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها