تقدیر معاون امور آزمون‌ها سازمان سنجش آموزش کشور از معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام

خانه خبرها

دکتر رضا محمدي معاون امور آزمون‌هاي سازمان سنجش آموزش کشور با ارسال لوح تقديري از دکتر کوخايي زاده معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام به جهت برگزاري آزمون ورودي‌ دوره‌هاي دکتري نيمه متمرکز  سال 1401 تقدير بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر محمدي خطاب به دکتر کوخايي زاده تأکيد کرده است: تلاش صادقانه و خالصانه جنابعالي آينه وظيفه‌شناسي و پژواک دانائي و تعهد است و نتيجه اين بذر و تلاش و کوشش، درخت اميدي است، که به بار مي‌نشيند و نويد بخش آينده‌اي پرنشاط و زيباست و نيل به آرزوهاي بزرگ ملي، نيازمند فکري روشن، عزمي راسخ اراده‌اي استوار و شجاعت و اخلاص است. در طول زمان برنامه‌ريزي اجراي آزمون‌هاي سراسري ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي اهتمام و همدلي و مجاهدت تمامي نهادهاي ذي صلاح، ذي ربط و ذي علاقه قابل تقدير است.

بدينوسيله از تلاش و کوشش بيدريغ شما در دانشگاه ايلام، براي برگزاري مطلوب آزمون ورودي دوره دکتري (نيمه متمرکز) سال 1401 با رعايت حداکثري الزامات بهداشتي، که نمادي از استمرار جريان علمي در کشور است، تقدير و تشکر نموده و ضمن تبريک پيشاپيش حلول سال نو، موفقيت و بهروزي روز افزونتان را از درگاه ايزد منان مسئلت مي‌نمايم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها