در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی دانشگاه ایلام، سرپرست دانشگاه با وزیر نفت دیدار کرد

خانه خبرها
در راستاي ايفاي مسئوليت اجتماعي دانشگاه ايلام، سرپرست دانشگاه با وزير نفت ديدار کرد

دکتر خطيبي معاون اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه ايلام و  تعدادي از رؤساي دانشگاه‌هاي صنعتي کشور با حضور در محل وزارت نفت، با مهندس جواد اوجي وزير نفت، ديدار و گفتگو کردند.

    به گزارش روابط عمومي به نقل از وزارت عتف، در اين نشست که پيرو منويات مقام معظم رهبري (حفظه الله) و در خصوص ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي براي تقويت اقتصاد دانش‌بنيان در کشور برگزار شد؛ راهکارهاي افزايش حضور دانشگاه‌ها در پروژه‌هاي مطالعاتي مجموعه وزارت نفت و افزايش توليد و اکتشاف منابع نفتي و گازي، افزايش بهره‌وري در انتقال انرژي، پرهيز از خام‌فروشي منابع و مباحث مختلف مرتبط با صنعت نفت مطرح و تبادل نظر شد.

در اين نشست، دکتر علي خطيبي، معاون اداري و مالي و مديريت منابع وزارت علوم با تشريح شرايط جديد مديريتي در وزارت علوم، تحقيقات و فناوري رويکردي جدي مديران اين وزارت و رؤساي دانشگاه‌ها براي ارتباط حداکثري با بخش صنعت کشور، آمادگي اين وزارتخانه و دانشگاه‌هاي تابعه را براي حل مشکلات صنعت نفت اعلام کرد.

مهندس اوجي وزير نفت نيز در اين نشست بر ضرورت همکاري بين دانشگاه‌ها با اين صنعت براي خنثي‌سازي تحريم‌ها و ايجاد شرايط فني و مهندسي مناسب‌تر براي صنعت نفت تأکيد کرد.

وزير نفت به معاونين اين وزارتخانه دستور داد همکاري‌هاي لازم را براي پيشبرد اهداف در حوزه دانشگاه و صنعت نفت معمول دارند.

شايان ذکر است، رؤساي دانشگاه‌هاي ايلام، صنعتي شريف، اميرکبير، اصفهان و دانشگاه سمنان نيز با توجه به اينکه به صورت خاص در حوزه صنعت نفت فعاليت دارند به نمايندگي از جامعه بزرگ دانشگاهي کشور در اين جلسه حضور داشتند.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها