سرپرست دانشگاه: امیدواریم دوره ای از رشد، پیشرفت و بالندگی را در دانشگاه ایلام رقم بزنیم

خانه خبرها

سرپرست دانشگاه ايلام، عنوان کرد: مشي خردمندانه، انقلابي و جهادي دولت سيزدهم يک فرصت استثنايي براي توسعه کشور است و اينجانب و همکارانم، اميدواريم با بهره‌گيري از اين فرصت  مناسب و استفاده از تمام ظرفيت‌ها، دوره‌اي از رشد، پيشرفت و بالندگي را در دانشگاه ايلام رقم بزنيم.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه به همراه دکتر شيري معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر صيدي معاون امور دانشجويي و دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجوي صبح امروز از سلف سرويس‌هاي دختران و پسران و سراهاي دانشجويي دانش و الغدير بازديد بعمل آورد.

بنا به اين گزارش: سرپرست دانشگاه ايلام در جريان اين بازديد، از زيرساخت‌ها، امکانات، تجهيزات، اتاق‌ها و فضاهاي سراهاي الغدير و دانش و آشپزخانه، تجهيزات و فضاهاي سلف سرويس‌هاي دختران و پسران بازديد کرد و از نزديک در جريان وضعيت اين مراکز قرار گرفت.

پس از پايان اين بازديد، دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي، با اشاره به سابقه تأسيس دانشگاه ايلام، اظهار داشت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي و در راستاي برقراري عدالت آموزشي، راه‌اندازي و توسعه دانشگاه‌ها در تمام نقاط کشور در کانون توجه قرار گرفت و بدين لحاظ در جريان سفر رهبر مقام معظم رهبري در سال 1370 و با فرمان ايشان دانشگاه ايلام تأسيس شد.

دکتر علي‌محمدي، افزود: امروز بعد از گذشت 30  سال از تأسيس اين دانشگاه، نخبگان و فرهيختگان زيادي در اين دانشگاه مشغول فعاليت هستند و از ظرفيت‌هاي آموزشي و پژوهشي آن استفاده مي‌کنند.

ايشان در ادامه سخنان خود با بيان اينکه مديريت جديد دانشگاه ايلام با جديت از تمامي ظرفيت‌ها، براي توسعه  دانشگاه، استفاده خواهد کرد، گفت: مشي خردمندانه، انقلابي و جهادي دولت سيزدهم يک فرصت مناسب براي توسعه کشور است و ان شاء الله اينجانب و همکارانم، اميدواريم با عنايت خداوند متعال، حمايت مقام عالي وزات علوم، نمايندگان محترم مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي، مسئولان محترم استاني و همراهي و همدلي اعضاي محترم هيات علمي، کارکنان شريف و دانشجويان عزيز، از اين فرصت بهره گيريم و  تمامي تلاش خود را براي رشد، پيشرفت و بالندگي دانشگاه ايلام بکار گيريم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها