نشست سرپرست دانشگاه ایلام و دانشجویان خارجی برگزار گردید

خانه خبرها

با برنامه ريزي و هماهنگي دفتر همکاري‌هاي علمي و بين‌المللي دانشگاه و در فضايي صميمانه، نشست دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه و دانشجويان خارجي صبح ديروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه با بيان اينکه انقلاب اسلامي متعلق به همه مسلمانان، مظلومان و آزاديخواهان جهان است، اظهار داشت: استکبار جهاني براي پيشبرد اهداف خود و مقابله با جبهه مقاومت، داعش را در سوريه و عراق به وجود آورد، که ايستادگي، تدبير و درايت جمهوري اسلامي و حضور ميداني سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، باعث زمين‌گير شدن و شکست داعش شد.

دکتر علي‌محمدي، يادآور شد: بخش زيادي از کينه آمريکا در به شهادت رساندن مظلومانه سپهبد حاج قاسم سليماني، مربوط به شکست نقشه‌هاي آنها در عراق، پابرجايي اين کشور و شکست داعش بود.

سرپرست دانشگاه در بخش ديگر سخنان خود، خواستار بهره‌گيري دانشجويان خارجي از فرصت حضور در دانشگاه ايلام براي آشنايي با فرهنگ اصيل و غني ايراني - اسلامي شد و تأکيد کرد، به گونه‌اي برنامه‌ريزي و تلاش کنيد، که حداکثر استفاده را از مباحث علمي مطروحه توسط اساتيد در کلاس‌هاي درس را ببريد.

در ادامه دانشجويان خارجي حاضر در نشست، به بيان نظرات، سؤالات و پيشنهادات مورد نظر خود پرداختند و دکتر علي‌محمدي هم پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها