با حضور رئیس جمهور؛ مجموعه استخر ورزشی دانشگاه ایلام افتتاح شد

خانه خبرها

با حضور رئيس جمهور، مجموعه ورزشي استخر دانشگاه ايلام با زيربناي 2176 متر مربع افتتاح شد.

  به گزارش روابط عمومي، طي مراسمي که بصورت مجازي و ارتباط ويديو کنفرانسي با حضور دکتر روحاني رئيس جمهور، دکتر غلامي وزير علوم، تحقيقات و فناوري، دکتر صديقي معاون وزير علوم و رئيس سازمان دانشجويان کشور، دکتر نوذري استاندار ايلام، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، دکتر عليزاده مديرکل تربيت بدني وزارت عتف، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر صيدي معاون دانشجويي، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجويي،دکتررضايي مديرتربيت بدني دانشگاه و جمعي از مديران دانشگاه و در  در قالب شصت و ششمين برنامه افتتاح طرح‌هاي دولت تدبير و اميد، صبح امروز  برگزار شد،  مجموعه استخر ورزشي دانشگاه ايلام افتتاح گرديد.

در اين مراسم دکتر  صديقي معاون وزير علوم و رئيس سازمان دانشجويان کشور  با تقدير از روند توسعه دانشگاه ايلام، گفت:  دانشگاه ايلام از مراکز پيشرو در اجراي پروژه‌هاي پژوهشي، آموزشي و عمراني  در سطح کشور است، که در اين مراسم ملي نيز به عنوان ميزبان تعيين شده است.

دکتر صديقي با بيان اينکه حوزه‌هاي دانشجويي در دوران مسئوليت دولت تدبير و اميد با هدف تأمين تسهيلات معيشتي و رفاهي براي دانشجويان کشور، اقدامات متنوعي انجام داده‌اند، اظهار داشت: در اين خصوص مي‌توان به مواردي از قبيل ساخت و تجهيز خوابگاه‌هاي جديد دانشجويي، ارتقاي سطح کيفي فضاهاي خوابگاهي و تغذيه دانشجويان، ساخت سلف سرويس‌ها و صنعتي‌سازي آشپزخانه‌هاي دانشگاه‌هاي کشور و نيز توسعه فضاهاي ورزشي اشاره کرد.

معاون وزير علوم افزود: در 8 سال گذشته بيش از 70 درصد از آشپزخانه‌هاي دانشگاه ها بين 50 تا 100 درصد صنعتي شده‌اند. البته اين موارد همه در کنار توجه به سلامت روحي و رواني دانشجويان از طريق مراکز مشاوره و سلامت دانشگاه‌ها و الکترونيکي کردن خدمات دانشجويي و توسعه 3/2 برابري جمعيت دانشجويان غيرايراني در دانشگاه‌هاي کشور است که هم در ارتباطات فرهنگي و علمي جمهوري اسلامي مؤثر بوده و هم به اقتصاد آموزش عالي کمک مي‌کند.

رئيس سازمان دانشجويان کشور  در ادامه گفت: امروز در حوزه دانشجويي و رفاهي جمعاً شاهد افتتاح 55 پروژه در استان‌ها و دانشگاه‌هاي مختلف هستيم شامل افتتاح 9 پروژه ساخت و خوابگاه جديد به مساحت 6675 مترمربع، 15 پروژه فضاي ورزشي سرپوشيده به مساحت 4820 مترمربع، 19 پروژه ورزشي روباز با زيربناي 17128 متر مربع و 9 پروژه رفاهي با زيربناي 8000 متر مربع هستيم.

دکتر صديقي در پايان با اشاره به توسعه مطلوب پروژه‌هاي دانشجويي در سطح دانشگاه ايلام، اظهار کرد: از مجموع 53 پروژه دانشجويي افتتاح شده در سطح دانشگاه‌هاي کشور در اين مراسم، هشت پروژه به شرح ذيل مربوط به دانشگاه ايلام است:  

1-پروژه استخر دانشگاه با  2176 مترمربع زيربنا

2- احداث دو قطعه زمين واليبال ساحلي با 360 مترمربع زيربنا

3- احداث سالن تيراندازي دانشگاه با زيربناي 150 مترمربع

4-پيست دوچرخه‌سواري به طول  1000 متر

5--ايستگاه شبانهروزي مرکز فوريت‌هاي پزشکي 150 مترمربع

6- بازسازي خوابگاه دانش با 1500 مترمربع

7- بازسازي خوابگاه اختيارزاده با 1440 مترمربع

8-ارتقاي سطح سلف سرويس برادران با زيربناي 500 مترمربع

بنا به اين گزارش: مجموعه ورزشي استخر دانشگاه ايلام با زيربناي 2176 متر مربع شامل: سالن اصلي، سوناي خشک و بخار، حوض  آب سرد و سالن بدن‌سازي، متناسب با استانداردهاي روز ساخته شده و از جمله سازه سالن اصلي استخر از نوع سازه فضا کار و با تمهيدات اجرا شده است.

موتورخانه پروژه با زيربناي 200 متر مربع، شامل: ديگ‌هاي حرارتي، ديگ بخار، فيلترهاي شني و پمپ و شير آلات از بهترين برندهاي موجود کشور تهيه گرديده است.

اين استخر در سه سطح آموزشي، تفريحي و مسابقات احداث گرديده، که از ويژگي‌هاي منحصر به فرد آن مي‌توان به امکانات آب درماني، سالن بدن‌سازي، بوفه‌هاي مدرن و استخر آموزشي اشاره کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها