انتخاب دو دانشجوی دانشگاه ایلام بعنوان جوان برتر سال 1399 استان ایلام

خانه خبرها

خانم زهره صيدي و آقاي حسين بلوچي دانشجويان کارشناسي دانشگاه ايلام بعنوان جوانان برتر استان ايلام در سال 1399 انتخاب گرديدند. 

   به گزارش روابط عمومي، در  جشنـــواره حضرت علي اکبر (ع) که به منظور شناسايي، معرفي الگوها و تجليل از جوانان برتـر و با هدف زمينـهسازي ارزش‌هاي متعالي، روحيـه فداکاري و ايثار، خلاقيت، افزايش نشاط اجتماعي و اميد به آينده و تقويت ايمان و روحيه خود باوري در در سراسر کشور برگزار مي‌گردد، خانم زهره صيدي دانشجوي کارشناسي مهندسي شيمي و دبير کانون هلال احمر و آقاي حسين بلوچي دانشجوي کارشناسي مهندسي برق و دبير انجمن علمي دانشجويي برق دانشگاه ايلام بعنوان جوان برتر در عرصه فعاليت‌هاي اجتماعي در سال 1399 انتخاب گرديدند و از طرف استانداري ايلام از ايشان تقدير به عمل آمد.

خانم زهره صيدي

آقاي حسين بلوچي

بنا به اين گزارش: خانم زهره صيدي و آقاي حسين بلوچي از دانشجويان فعال و کوشاي دانشگاه ايلام مي‌باشند، که خانم صيدي در اسفند ماه 1399 بعنوان عضو برتر طرح نيکنام سازمان جوانان هلال احمر کشور  معرفي شد و آقاي بلوچي نيز در همين ماه بعنوان عضو شوراي مرکزي اتحاديه انجمن‌هاي علمي دانشجويي مهندسي برق کشور انتخاب گرديد.

روابط عمومي دانشگاه ايلام با تبريک صميمانه به خانم صيدي و آقاي بلوچي به جهت کسب اين موفقيت ارشمند، براي اين عزيزان آرزوي توفيق در تمام عرصه‌هاي زندگي را دارد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها