چهار پروژه عمرانی و دانشجویی دانشگاه ایلام در بهار سال 1400 افتتاح می‌گردند

خانه خبرها

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام عنوان کرد: دو پروژه عمراني شامل: مجتمع نوآوري و فناوري و مجموعه ورزشي استخر و دو پروژه دانشجويي شامل: پايگاه اورژانس 115 و سالن تيراندازي در بهار  سال 1400 افتتاح مي‌گردند.

   به گزارش روابط عمومي، همزمان با اولين روز کاري سال 1400، مراسم عطرافشاني مزار شهداي گمنام دانشگاه ايلام با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي  مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر صيدي معاون دانشجويي و جمعي از مديران و کارکنان دانشگاه قبل از نماز ظهر  برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با تبريک سال نو، به روند اقدامات و برنامه‌هاي انجام شده در دانشگاه ايلام در سال 1399 اشاره کرد و يادآور شد: با همراهي و همدلي همه دانشگاهيان در تمامي حوزه‌ها پيشرفت‌هاي خوبي صورت گرفت و از جمله پروژه‌هاي عمراني در حد مطلوبي توسعه يافت، که چندين پروژه و از جمله پروژه‌هاي مجتمع نوآوري و فناوري و مجموعه ورزشي استخر در کنار پروژه‌هاي دانشجويي پايگاه اورژانس 115 و سالن تيراندازي در سال جاري افتتاح خواهند شد.

رئيس دانشگاه با بيان اينکه همه دستاوردهاي دانشگاه حاصل کار جمعي و گروهي است، گفت: ما از روزي که سکان هدايت دانشگاه را بر عهده گرفتيم مبنا را بر کار گروهي گذاشتيم، که خوشبختانه با همراهي و همدلي همه دانشگاهيان اين رويکرد نتيجه داد و اقدامات ماندگاري در طول چند سال اخير انجام گرفت و بواقع هيچ اقدام و برنامه‌اي در سطح دانشگاه ايلام با محوريت يک نفر انجام نگرفته، بلکه همه دستاوردها حاصل کار گروهي و جمعي مي‌باشد.

دکتر علي‌اکبري با اشاره به برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در خرداد ماه سال جاري، اظهار کرد: احتمالاً انتخابات پيش‌رو موجبات تغييرات مديريتي در ساختار دولت به وجود خواهد آورد، لذا مديرت دانشگاه ايلام ضمن افتخار به عملکرد خود در طول چند سال اخير، آمادگي لازم را براي تغييرات احتمالي پيش‌رو اعلام مي‌دارد.

رئيس دانشگاه، تصريح کرد: در زمان باقي مانده، مديريت دانشگاه ايلام با توکل بر خداوند متعال و با همراهي همه دانشگاهيان، همچون گذشته تمام تلاش خود را براي توسعه دانشگاه و اجراي برنامه‌هاي تعيين شده بعمل خواهد آورد.

در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در سخنان کوتاهي با تبريک سال نو، ابراز  اميدواري کرد سال جديد سالي توام با خير و برکت براي همه دانشگاهيان باشد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها