تقدیر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف از دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام

خانه خبرها

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت عتف با اهداء لوحي تقدير از دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام به جهت برگزاري شايسته رويداد کمند تقدير بعمل آورد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر غلامرضا غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با اهداء لوحي تقدير از دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام به جهت  برگزاري شايسته طرح کمند (کار، مهارت و نوآوري)  ويژه دانشجويان دختر دانشگاه‌‌هاي استان ايلام  در سال جاري تقدير بعمل آورد.

دکتر غفاري در لوح تقدير اهدايي خود تأکيد کرده است که زنان بخش بزرگي از جامعه انساني را تشکيل مي‌دهند، که مشارکت و فعاليت آنان، از کليدهاي مهم پيشرفت و توسعه جوامع بشري است و توانمندسازي يک پروسه‌‌ي فعال و چندبعدي است، که زنان را قادر مي‌سازد تا هويت و قدرت خود را در تمامي حوزه‌هاي زندگي به رسميت بشناسند. در همين راستا توانمندسازي دانشجويان دختر به منظور ورود به فضاي کسب و کار از اهدافي است، که از طريق تعامل مجموعه‌هاي دانشگاهي با دستگاه‌هاي مسئول دنبال گرديده و در قالب رويداد کمند (کار، مهارت و نوآوري)   تجلي يافته است.

يادآور مي‌شود، که رويداد کمند پيرو تفاهم نامه في‌مابين معاونت فرهنگي اجتماعي وزارت عتف و معاونت رئيس جمهور در امور زنان و خانواده با هدف توانمندسازي دختران دانشجو و حمايت از ايده‌ها و طرح­‌هاي نوآورانه آنها در 10 دانشگاه کشور برگزار گرديد، که معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام به عنوان يکي از دانشگاه‌هاي برگزارکننده اين طرح بود.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها