اطلاعیه شماره یک دانشگاه ایلام در سال 1400

خانه خبرها

«قابل توجه اعضاء هيأت علمي، کارکنان و دانشجويان محترم دانشگاه ايلام»

  بر اساس شرايط موجود و اعلام ستاد ملي و ستاد استاني مديريت مبارزه با بيماري کرونا خدمات اين دانشگاه از تاريخ 1400/01/17 تا تغيير شرايط کرونايي به شرح زير صورت مي‌پذيرد:

1-کليه خدمات آموزشي، پژوهشي، اداري، فرهنگي و دانشجويي به صورت کاملاً غير حضوري ارائه مي‌گردد.

2-کليه اعضاء هيأت علمي، مديران گروه‌هاي آموزشي و ادارات خدمات آموزشي در سطح دانشگاه و دانشکده‌ها همانند سال گذشته موظفند در سامانه‌هاي آموزشي و گروه‌هاي مجازي ايجاد شده پاسخگوي درخواست‌ها و مشکلات آموزشي دانشجويان باشند.

3-تمامي کلاس‌هاي آموزشي براساس برنامه‌هاي قبلي از طريق سامانه آموزش مجازي دانشگاه اجرا مي‌گردد.

4-دفاع از پايان‌نامه‌هاي کارشناسي ارشد و رساله‌هاي دکتري کماکان به صورت مجازي و بدون نياز به مراجعه و حضور دانشجويان انجام مي‌پذيرد.

5- واحدهاي آموزشي مؤظفند تدابير و مجوزهاي لازم را براي ادامه مطلوب پروژه‌هاي در حال اجرا و غيرقابل توقفِ دانشجويان تحصيلات تکميلي با رعايت کاملِ موازين بهداشتي با تأييد و هماهنگي معاونت‌هاي آموزشي و دانشجويي اخذ نمايند.

6-از مراجعين و دانشجويان ارجمند انتظار مي‌رود ضمن خودداري از هرگونه مراجعه حضوري به دانشگاه درخواست خود را از طريق سامانه‌هاي مربوطه پيگيري نمايند. شايان ذکر است انتظامات دانشگاه از ورود مراجعين جلوگيري خواهد نمود.

7- ضروري است کارکنانِ دورکار، امور و خدمات سازماني را از طريق سامانه اتوماسيون در اسرع وقت انجام دهند و تماسهاي کاري را در ساعات اداري پاسخگو و پيگير باشند. عدم انجام وظيفه و مسئوليت در قبال ارباب رجوع در ساعات اداري غيبت تلقي مي‌شود.

8-کليه پروژه‌هاي عمراني دانشگاه با نظارت دفتر فني دانشگاه فعال خواهند بود.

9-حضور کارکنان بخش‌هاي حفاظت فيزيکي و حفاظت از تأسيسات در دانشگاه الزامي است.

10-بر اساس اعلام هفتگيِ وضعيت شهرها، براي ممانعت از ايجاد وقفه در انجام فعاليت‌هاي ضروري واحدهاي ستادي، حضور حداقل نيروي انساني (تا حداکثر يک سوم) با تشخيص و هماهنگي مسئول مربوطه مجاز است.

 

                                                          روابط عمومي دانشگاه ايلام

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها